محافظ تشک یک نفره 80.190cm مدل Aerial آلمانی

ناموجود

برند:

کد کالا:
100015

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: لاتکس طبیعی با رویه پنبه ضد حساسیت
  • ابعاد: 80.190 سانتیمتر
  • ضخامت: 7 سانتیمتر
  • ضد باکتریال و ضد رطوبت
  • دارای روکش زیپ دار قابل شستشو
  • قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی
  • قابلیت استفاده به عنوان تشک مهمان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محافظ تشک یک نفره 80.190cm مدل Aerial آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Aerial

جنس رویه

پنبه طبیعی

جنس

لاتکس طبیعی

سایز

80×190 سانتیمتر

ارتفاع

7 cm

رنگ

سفید

سایر توضیحات

روکش زیپ دار جهت شستشو آسان دارای یک لایه‌ی میانی ضد‌رطوبت ساخت شرکت دانلوپیلو آلمان محافظ تشک‌های یک‌نفره ضد‌حساسیت آنتی باکتریال نرم و راحت

قابلیت شستشو

قابل شستشو در دمای 60 درجه سانتی‌گراد

معرفی محافظ تشک ضد رطوبت مدل Aerial

برند دانلوپیلو یکی از برندهای معروف و محبوب در زمینه کالای خواب بشمار می رود. این برند ۷۰ سال است که شهرت زیادی در تولید انواع محافظ تشک پیدا کرده است. برند دانلوپیلو تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا و با استفاده از مواد مرغوب عرضه می‌کند. محافظ تشک دانلوپیلو یک نفره خارجی ۸۰×۱۹۰ مدل Aerial برای جلوگیری از نفوذ هرگونه رطوبتی به داخل تشک مناسب می‌باشد.

این محافظ تشک مخصوص تخت‌های یک نفره با ابعاد ۸۰ × ۱۹۰ سانتی‌متر است. پارچه‌ی آن سفید رنگ و دوخت آن دارای ظرافت خاصی است. استفاده از محافظ تشک خارجی دانلوپیلو موجب می‌شود تا از تشک شما محافظت بیشتری شود. در نتیجه دیگر نیازی نیست نگران نفوذ گرد و غبار و یا نفوذ آب و مایعات به داخل تشک خود باشید. این محافظ دارای زیپ است و به راحتی کل تشک شما را در برمی‌گیرد. می‌توانید با خیال راحت این محصول را تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد با ماشین لباسشویی شستشو کنید.

همچنین محافظ‌های تشک دانلوپیلو علاوه بر جلوگیری از نفوذ مایعات به داخل تشک، دارای خواص درمانی نیز هستند. جنس آنها به گونه ای است که متناسب با آناتومی بدن انسان ساخته شده و از ایجاد درد های ناحیه ستون فقرات جلوگیری می کنند. به علاوه جنس بکار رفته در این محافظ ها بسیار نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت است.

مزایای محافظ تشک خارجی مدل Aerial

ضد آب بودن محافظ تشک دانلوپیلو مدل Aerial در برابر رطوبت ناشی از تعریق و … محافظ تشک ضد آب دانلوپیلو ، تشک‌ شما را تمیز و بهداشتی نگه خواهد داشت. اگر شما به هر دلیل مجبور به خوردن و آشامیدن در تشک‌ خود دارید، نگران بهداشت تشک خود نباشید. محافظ تشک آلمانی دانلوپیلو مدل Aerial با استفاده از لایه هایی با خاصیت ضد آب توانسته بر این مشکل فائق آید. شما می توانید با خیال راحت از این محافظ استفاده کنید و نگران نفوذ رطوبت به داخل تشک‌ خود نباشید.

محافظ تشک دانلوپیلو بسیار نازک است و بعنوان یک کاور فوق العاده عمل می کند. این محصول، احساس یا راحتی سطح خواب شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد. بنابراین شما در طول شب وجود آن را احساس نخواهید کرد. تنظیم دمای بدن و جریان هوا در تمام طول شب از دیگر مزایای استفاده از محافظ تشک دانلوپیلو می باشد. همین امر باعث می شود که سطح کیفی خواب شما بالاتر رود و خواب آرامی را تجربه کنید.

استفاده از خاصیت کششی در تشک‌های دانلوپیلو باعث می‌شود که نقاطی از بدن که بیشترین فشار را برتخت وارد می‌کند، کمترین فشار را حس کند. پس تشک شما در نقاطی که باید بدن شما را احاطه کند به خوبی عمل می کند. از این رو استفاده از محافظ تشک دانلوپیلو آسودگی در خیالی را برای شما به ارمغان خواهد داشت.

محصولات منتخب