ملاقه استیل نقره ای مدل servir برند متالتکس

ناموجود

برند:

کد کالا:
233206

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت متالتکس
  • برند سوئیسی
  • طول 32.5 سانتی‌متر
  • وزن 135 گرم
  • جنس استیل
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ملاقه استیل نقره ای مدل servir برند متالتکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 700 گرم
مدل

servir

ابعاد

7×1.5×32.5 سانتی متر

سایر توضیحات

ساخت شرکت متالتکس برند سوئیسی

وزن

135 گرم

جنس

استیل

معرفی ملاقه استیل servir

کیفیت همیشه در سایت ژرمن کالا عرضه می شود و ملاقه استیل servir ساخته شده از استیل ضدزنگ نیز از این قاعده مهم مستثنا نیست. ملاقه استیل servir یک ابزار بادوام است زنگ زدگی، خراش و پیچ و تاب نخواهد داشت. کیفیت و عملکرد ملاقه مهم است، ملاقه استیل servir به گونه ای طراحی شده است که برای آشپزخانه تجاری همان اندازه مفید باشد که برای یک آشپز خانگی که در یک خانواده بزرگ غذا سرو می کند، باشد. با توجه به این موضوع، سر این ملاقه به شکل یک قاشق طراحی شده است با عمق بیشتر که بتوان به راحتی با ملاقه غذا را سرو کرد و کار با آن آسان باشد.

دسته ملاقه به اندازه کافی بلند است که در سوپ شما گم نشود. همچنین بلندی دسته ملاقه مانع از سوختگی دست از بخار غذا می شود، که این یک صدمه شایع است که هنگام تلاش برای سرو سوپ یا خورش با یک ملاقه خیلی کوچک ممکن است رخ دهد. ملاقه servir دارای سوراخ آویز است که در دسته قرار گرفته است، بنابراین می توانید ملاقه خود را در هر کجای آشپزخانه خود آویزان کنید. این امر نه تنها مسئله مربوط به ذخیره سازی را برطرف می کند، بلکه باعث صرفه جویی در فضای آشپزخانه شما نیز می شود. سلامتی خانواده شما از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل این ملاقه قابل شستشو با ماشین ظرفشویی است. و بسیار بادوام است، برای راحتی می توان ملاقه را با وسایل دیگر شستشو داد.

  1. این ملاقه با کیفیت بالا از جنس استیل ضدزنگ و جلا داده شده، با مواد غذایی واکنش نشان نمی دهد وقابل شستشو با ماشین ظرفشویی است.
  2. ایمنی فوق العاده با دوام، ایده آل برای هر آشپزخانه.
  3. آسان برای استفاده و کار با آن راحت است. سوراخ در دسته امکان حلق آویز راحت را فراهم می آورد. ساخته شده از فولاد ضد زنگ بدون جوش. خمید، شکسته نخواهد شد.
  4. عالی برای استفاده روزانه در آشپزخانه، رستوران، هتل، پیک نیک و مواردی از این قبیل.

محصولات منتخب