میله پرده حمام پلاستیکی سفید 60 سانتی‌متری

700,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
3303100000

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس از پلاستیک با کیفیت
  • سایز 60 سانتی‌متر
  • وزن 200 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلات

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میله پرده حمام پلاستیکی سفید 60 سانتی‌متری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 1000 گرم
مدل

ceilinghold

ابعاد

60 سانتیمتر

وزن

200 گرم

جنس

پلاستیک

ضخامت

سایر توضیحات

کیفیت بالا
ضد خش
تهیه شده از مرغوب ترین مواد
ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

معرفی میله پرده حمام CEILNGHOLD

میله پرده حمام تلسکوپی CEILNGHOLD تولید شده شرکت آلمانی کلین ولک می باشد که با ابعاد ۶۰ و قطر ۲۵ میلی متر با نصب آسان برای راحتی هر چه بیشتر شما طراحی شده است. یکی از مزیت های استفاده از میله حمام بخش بندی مناسب فضای حمام و نظم بخشیدن هر چه بیشتر به حمام شماست. با انتخاب این میل‌پرده حمام آلمانی می توانید میله را بالاتر نصب کنید چون پرده داخل حلقه ۲۵ میلیمتر پایین‌تر قرار خواهد گرفت. ظاهر ساده میله پرده حمام خارجی، در حمام هایی با دکوراسیون های مینیمال و ساده بیشترین کاربرد را دارد.

با توجه به دکوراسیون خانه و با کمی گشتن می‌توانید هریک از میل‌پرده‌های فلزی یا چوبی با سرهای حصیری، شیشه‌ای، ساده یا طرح‌دار، تک‌رنگ یا رنگی را انتخاب کنید. انتخاب هر کدام از میله ها زیبایی منحصر به فردی به حمام شما می دهد. نصب صحیح میل‌پرده بستگی به نوع پرده انتخابی و نتیجه مورد نظر شما دارد. برای دیدن انواع مختلف میل‌پرده‌ و پرده کمی وقت بگذارید. قبل از خرید، اندازه پنجره‌ها، شکل و وضعیت آن‌ها را در نظر بگیرید. در حمام های با سقف کوتاه، می توانید میل‌پرده را به سقف وصل کرده و از پرده بلند استفاده کنید تا اتاق حمام شما بلندتر به نظر برسد. در حمام های با پنجره‌های باریک، با نصب چوب پرده بیرون از چارچوب پنجره خطای دید ایجاد شده، پنجره ی حمام شما پهن‌تر به نظر می رسند.با این حال مهم‌ترین مساله در انتخاب میل پرده ضد آب بودن آن است. زیرا محیط حمام رطوبت زیادی دارد و انتخاب میل پرده های چوبی یا فلزی، اگر دارای جنس مناسبی نباشند، می‌تواند در کوتاه مدت، مشکل آفرین باشد. و بعد از گذشت چند ماه نیاز به تعویض داشته باشد. بنابراین باید میل پرده‌ای را انتخاب کنید که سازگار با این محیط باشد. میل پرده های ضد آب و ضد زنگ زدگی برای حمام بسیار مناسب هستند.

همچنین اگر از اندازه دقیق محل نصب پرده، اطلاعی ندارید، می‌توانید از میل پرده های تلسکوپی استفاده کنید که قابل تنظیم هستند. استفاده از این میل پرده ها برای افرادی که مستاجر هستند و یا هر ساله منزل خود را عوض می‌کنند نیز بسیار مفید است. زیرا مجبور نیستند برای هر منزلی که وارد آن می شوند، چوب پرده‌ای جدید تهیه کنند. پیشنهاد ما به شما میل پرده تلسکوپی CEILNGHOLD است که علاوه بر قابلیت تنظیم طول، ضد آب و ضد زنگ زدگی است.

محصولات منتخب