میله پرده حمام پلاستیکی نقره ایی برند کلین ولکه با قابلیت تغییر طول

ناموجود

برند:

کد کالا:
346101001

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • رنگ نقره ای
  • قطر 25 میلی متر
  • تنظیم طول از 125 تا 220 سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میله پرده حمام پلاستیکی نقره ایی برند کلین ولکه با قابلیت تغییر طول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 435 گرم
ابعاد 125 × 2.5 × 2.5 سانتیمتر
جنس

پلاستیک

سایر ویژگی ها

– قابل شستشو
– قابل اتصال به دیوار
– قابلیت تغییر طول از 125 تا 220 سانتی‌متر

معرفی میله پرده حمام نقره ای کلین ولک

نه تنها پرده های حمام بلکه میل پرده ها نیز در شکل، استایل و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند. برخی از این میل پرده ها را می توان برای اکثر پرده های حمام مورد استفاده قرار داد. در حالیکه برخی دیگر اختصاصی ترند و مناسب شرایط خاصی طراحی می شوند. اگر به دنبال میل پرده ای استاندارد با قابلیت نصب آسان هستید، میل پرده های برند کلین ولکه گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود. کلین ولکه از پیشگامان صنعت لوازم بهداشتی در کشور آلمان به شمار می رود. این برند آلمانی دهه هاست که به طراحی و تولید اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی مشغول است و به دلیل کیفیت بالای محصولاتش، طرفداران زیادی در کشورهای مختلف جهان دارد.

میل پرده حمام کلین ولکه ساختاری تلسکوپی دارد. به این معنا که برای نصب این نوع میل پرده حمام نیازی به ایجاد روزنه بر روی دیوار و سوراخ کردن کاشی های خود ندارد. طول این میل پرده حمام خارجی قابل تغییر است و به صورت تلسکوپی باز می شود. بدین ترتیب کافیست این میل پرده را در بین دیوار های حمام باز کرده تا از دو طرف به سطح دیوار برسد. طول این میل پرده خارجی از 125 تا 220 سانتی متر متغیر است. بنابراین در حمام هایی که فواصل دو دیوار آن در این بازه قرار گیرد، قابل استفاده می باشد. قطر این میل پرده نیز 25 میلی متر است که اندازه ای استاندارد محسوب شده و با بیشتر قلاب های موجود در بازار تطابق دارد. نصب آسان این میل پرده حمام خارجی باعث می شود مصرف کننده در صورت جا به جایی یا تغییر منزل، بتواند به راحتی این میل پرده را جدا و در مکان جدید نصب کند. استحکام و کیفیت ساخت بالای این میل پرده حمام، ماندگاری و دوام آن را تضمین می کند.

محصولات منتخب