میل پرده حمام پلاستیکی تلسکوپی سفید برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
3302100000

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • رنگ سفید
  • قطر ۲۵ میلی متر
  • ابعاد ۱۳۰ تا ۲۵۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میل پرده حمام پلاستیکی تلسکوپی سفید برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد

130X250 سانتیمتر

ضخامت

سایر توضیحات

طراحی و کیفیت بالا
ساخت شرکت کلین ولکه آلمان
دارای قابلیت تغییر طول از 250 تا 130 سانتی‌متر

جنس

پلاستیک

اهمیت میل پرده ها از پرده های حمام کمتر نیست. چرا که بدون استفاده از این میله ها، نصب و استفاده از پرده های حمام امکان پذیر نمی باشد. یک میل پرده حمام باکیفیت باید بتواند علاوه بر تحمل وزن پرده حمام، مقاومت خوبی نیز در برابر آب و رطوبت داشته باشد. علاوه بر آن، ابعاد و استایل این ابزار، باید با حمام و فضایی که در آن قرار می گیرد، مطابقت داشته باشد. شرکت آلمانی کلین ولکه که از باسابقه ترین های صنعت لوازم بهداشتی اروپا به شمار می رود، کلکسیون بی نظیری از انواع میل پرده ها را تولید و عرضه می کند. میل پرده های تلسکوپی Spring rod یکی از این میل پرده هاست. میل پرده ای باکیفیت که قابلیت تطابق با طیف وسیعی از حمام ها را داراست. طول این میل پرده آلمانی متغیر است و می توان آن را از ۱۳۰ تا ۲۵۰ سانتی متر تغییر داد.

اگر فواصل بین دیوارهای حمام در این بازه قرار داشته باشد می توان از این میل پرده حمام باکیفیت استفاده نمود. میل پرده حمام خارجی Spring rod به راحتی نصب و راه اندازی می شود و به کارگیری آن نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد. برای نصب میل پرده Spring rod کافیست دو سمت آن را به دو طرف باز کنید تا به دیوارهای حمام برسد. این میل پرده توسط فنری که درون آن قرار دارد به دیوارها متصل مانده و تثبیت می شود. این میل پرده به خوبی وزن پرده حمام را تحمل کرده و در مکان خود ثابت می ماند. در صورت نیاز به جابه جایی یا تغییر منزل، می توان به سهولت این میل پرده را جا به جا و در محل جدید نصب کرد، به شرط آن که اندازه دیوارهای حمام در مکان جدید با طول این میل پرده آلمانی مطابقت داشته باشد.

محصولات منتخب