میل پرده تلسکوپی پلاستیکی حمام تلسکوپی کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
0346100001

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • رنگ سفید
  • قطر ۲۵ میلی متر
  • ابعاد ۱۲۵ تا ۲۲۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میل پرده تلسکوپی پلاستیکی حمام تلسکوپی کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد

125*220 سانتیمتر

ضخامت

سایر توضیحات

طراحی و کیفیت بالا
ساخت شرکت کلین ولکه آلمان
دارای قابلیت تغییر طول از 220 تا 125 سانتی‌متر

معرفی میل پرده حمام تلسکوپی کلین ولکه

امروزه استفاده از پرده حمام رواج زیادی یافته است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند با استفاده از پرده، فضای دوش را از سایر نواحی حمام جدا کنند. از سوی دیگر در بسیاری از آپارتمان های کوچک امروزی سرویس بهداشتی و حمام دارای فضای مشترک هستند و می توان این فضا را با استفاده از پرده از هم مجزا نمود. برای نصب و استفاده از این پرده ها نیاز به یک یا چند میل پرده نیز است. میل پرده ها باید وزن پرده حمام را به خوبی تحمل کرده و دوام مناسبی در شرایط مرطوب حمام داشته باشند. میل پرده تلسکوپی Spring rod محصول برند آلمانی کلین ولکه آلمان انتخابی ایده آل برای پرده های حمامی است که تنها در یک جهت نصب می شوند. کلین ولکه سابقه ای چند ده ساله در تولید انواع مختلف اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی دارد.

میل پرده آلمانی Spring rod ابعادی متغیر داشته و طول آن قابل تنظیم بین ۱۲۵ تا ۲۲۰ سانتی متر می باشد. برای نصب آن نیاز به هیچ ابزار خاصی نخواهید داشت. کافیست دو سمت میل پرده را به دو طرف و به سمت دیوارها از هم باز کنید. این میل پرده آلمانی از استحکام مناسبی برخوردار بوده و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. مشکلاتی مانند زنگ زدگی در محیط مرطوب حمام در مورد این میل پرده رخ نمی دهد. قطر میل پرده Spring rod 2.5 سانتی متر می باشد و می توان با استفاده از چند عدد قلاب، پرده حمام را به آن متصل نمود. این قلاب ها به سهولت روی این میل پرده حرکت کرده و می توان به راحتی پرده حمام را روی آن حرکت داد. کیفیت ساخت و مواد استفاده شده در تولید این میل پرده آلمانی، استفاده طولانی مدت از آن را برای مصرف کنندگان تضمین می کند.

محصولات منتخب