میل پرده حمام تلسکوپی برند کلین ولکه رنگ کرومی

ناموجود

برند:

کد کالا:
3302101000

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس استیل
  • رنگ کرومی
  • قطر ۲۵ میلی متر
  • ابعاد ۱۳۰ تا ۲۵۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میل پرده حمام تلسکوپی برند کلین ولکه رنگ کرومی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد

130X250 سانتیمتر

جنس

استیل

ضخامت

سایر توضیحات

طراحی و کیفیت بالا
ساخت شرکت کلین ولکه آلمان
دارای قابلیت تغییر طول از 250 تا 130 سانتی‌متر

میل پرده ها از ضروری ترین ابزارهای برای نصب و استفاده از پرده حمام می باشند. امروزه انواع مختلفی از میل پرده ها در ابعاد، استایل و در جنس های تولید و روانه بازار می شوند. شرکت کلین ولکه آلمان از پیشروترین شرکت های تولیدکننده اکسسوری های حمام در میان کشورهای آلمانی زبان است. میل پرده تلسکوپی Spring rod کلین ولکه از پراستفاده ترین میل پرده های این شرکت به شمار می رود. نصب این میل پرده حمام آلمانی بسیار آسان است و نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد. برای نصب این میل پرده کافیست دو سمت میل پرده را به دو طرف باز کنید تا به دیوارهای حمام برسد. فنر به کار رفته درون این میل پرده، آن را به دیوارها متصل نگه می دارد. طول این میل پرده حمام خارجی متغیر بوده و می توان آن را از ۱۳۰ تا ۲۵۰ سانتی متر تغییر داد.

بنابراین اگر فاصله بین دو دیوار حمام شما بین ۱٫۳ تا ۲٫۵ متر می باشد، می توانید از این میل پرده حمام باکیفیت آلمانی استفاده کنید. در این صورت در صورت جا به جایی و تغییر منزل، می توانید به سهولت از این میل پرده در مکان جدید بهره ببرید. کلین ولکه این مدل از میل پرده های خود را از استیل و به قطر ۲۵ میلی متر تولید کرده است. این میل پرده آلمانی به خوبی شرایط مرطوب حمام را تحمل کرده و زنگ نمی زند. پرده حمام به کمک قلاب به این میل پرده متصل شده و به سهولت روی آن جا به جا می شود. میل پرده Spring rod کلین ولکه، وزن پرده حمام را به خوبی تحمل کرده و در مکان خود ثابت می ماند. طراحی مناسب و کیفیت بالای این میل پرده باعث شده تا بتوان به سادگی تا مدت ها از آن استفاده نمود.

محصولات منتخب