میل پرده پلاستیکی حمام سفید برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
0345100001

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • قطر ۲٫۵ سانتی متر
  • شامل سه میل پرده، دو میله زاویه دار و دو نگهدارنده میله
  • قابلیت استفاده در سه شکل مختلف
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میل پرده پلاستیکی حمام سفید برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

پلاستیک

ابعاد

میل پرده L شکل 170X75 – میل پرده U شکل 90X80X90 – میل پرده L شکل 90X90 سانتیمتر

رنگ

نقره اي

سایر توضیحات

کیفیت و طراحی زیبا
ساخت شرکت کلین ولکه آلمان-
به سه شکل با ابعاد متنوع قابل نصب می باشد

ضخامت

به موازات افزایش استفاده از پرده های حمام، استفاده از میل پرده ها نیز رونق زیادی یافته است زیرا برای نصب و استفاده از پرده حمام، وجود میل پرده ها ضروریست. امروزه انواع مختلفی از میل پرده ها در اندازه های مختلف در بازار وجود دارد و می توان با توجه ابعاد حمام از یکی از آن ها استفاده نمود. میل پرده Universal نه تنها یک میل پرده بلکه پکیجی کامل است که می تواند نیازهای مختلف مصرف کننده را برطرف سازد. این میل پرده محصول برند خوشنام و باسابقه ی کلین ولکه آلمان می باشد. این پکیج شامل سه میل پرده، دو میله زاویه دار و دو عدد نگهدارنده میله است. میله ها از پلاستیک باکیفیت و به قطر ۲٫۵ سانتی متر تولید شده اند. این میله ها از استحکام مناسبی برخوردار بوده، زنگ نمی زنند و دچار خط و خش نمی شوند. این میل پرده های خارجی را می توان بنا به نیاز به سه شکل مختلف استفاده نمود.

اگر ترجیح می دهید فضای دوش را از سه جهت مختلف با پرده بپوشانید، می توانید میل پرده خارجی Universal را به صورت U شکل به هم متصل و با استفاده از نگهدارنده ها به دیوار نصب کنید. در این حالت ابعاد این فضای U شکل ۹۰ در ۸۰ در ۹۰ سانتی متر خواهد بود. در حالت L شکل این میل پرده های خارجی را می توان به دو صورت در ابعاد ۹۰ در ۹۰ سانتی متر و نیز ۷۵ در ۱۷۰ سانتی متر متصل و نصب نمود. در این حالت فضای دوش از دو سمت توسط پرده حمام پوشانده می شود. همانطور که از نام این میل پرده مشخص است، میل پرده آلمانی Universal این امکان را برای شما فراهم می کند تا در ابعاد و اشکال مختلف بتوانید از پرده های حمام خود استفاده کنید.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.