نگهدارنده میله پرده حمام مکشی پلاستیکی برند آلمانی ونکو

120,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
395100000

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • وزن ۴۰ گرم
  • ابعاد ۱۵*۱۰*۱۰ سانتی‌متری
  • جنس از پلاستیک با کیفیت
  • مدل مکشی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نگهدارنده میله پرده حمام مکشی پلاستیکی برند آلمانی ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

مکشی

ابعاد

15x10x10 سانتیمتر

رنگ

سفید

وزن

40 گرم

معرفی نگهدارنده میله پرده حمام مکشی ونکو

نگهدارنده میله پرده حمام آلمانی تولید شرکت ونکو و از جنس پلاستیک با کیفیت بالا می باشد. شرکت کلین ولکه یکی از شرکت های معتبر و خوشنام در زمینه تولید محصولات حمام و سرویس بهداشتی است. این نگهدارنده میله پرده حمام از نوع مکشی بوده و طراحی منحصر به فردی دارد در قسمت پشت آن فنجان های مکشی قرار دارد که به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ وسیله ای به راحتی و در کمترین زمان آن را در هر جایی که می خواهید نصب کنید. برای نصب نگهدارنده میله پرده حمام آلمانی فقط کافیه فنجان های مکشی را روی سطح کار خود قرار داده و آن را فشار دهید. این فنجان ها قدرت مکش بالایی داشته و به خوبی روی سطوح مختلف نصب می شوند.

در هنگام نصب دقت کنید تا نگهدارنده میله پرده آلمانی را در یک راستا قرار دهید. نگهدارنده میله پرده حمام انواع مختلفی دارد اگر شما به دنبال یک محصول با کیفیت و در عین حال زیبا و کارآمد هستید ما به شما میله پرده حمام مکشی را پیشنهاد می کنیم. این محصول ماندگاری بالایی دارد می توانید سال ها از آن استفاده کنید. نگهدارنده میل پرده حمام مانع از افتادن میل پرده شده و از آسیب و صدمه به کاشی حمام جلوگیری می کند. نگهدارنه میله از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و کاملا با محیط زیست سازگار است بنابراین به بدن انسان آسیب نمی رساند.

محصولات منتخب