2 عدد همزن دستی از برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
20295063

ویژگی های محصول

  • برند ایکیا
  • مجموعه دو عددی
  • جنس: استیل
  • ابعاد: 28x6x6 سانتیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “2 عدد همزن دستی از برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 80 گرم
ابعاد 28 × 8 × 7 سانتیمتر
ابعاد

28x8x7 سانتی متر

تعداد

2 عدد در هر بسته

سایر مشخصات

تمیز کردن آن آسان است, ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا, قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

جنس

فولاد ضد زنگ

معرفی همزن دستی دوتایی IKEA

همزدن یکی از مراحل مهم تهیه غذا به ویژه کیک ها و شیرینی هاست. مرحله ای که همزن ها آن را بسیار آسان ساخته اند. همزن های دستی به طور متداول از حلقه های سیمی دایره ای شکل که به یک دسته متصل اند، تشکیل می شوند. تاریخچه استفاده از این نوع همزن ها به قرن هفدهم میلادی باز می گردد. زمانی که از این ابزار برای همزدن تخم مرغ ها استفاده می شد. امروزه برای تهیه خمیر انواع کیک ها، سس ها و غذاهایی مانند املت از همزن ها استفاده می شود. ست دوتایی همزن PÅBJUDA ایکیا ستی بسیار باکیفیت از جنس استیل ضد زنگ می باشد. برند ایکیا برندی با اعتبار جهانی است که نزدیک به ۸۰ سال سابقه در صنعت لوازم خانگی دارد. طراحی مدرن، کیفیت بالا و قیمت مناسب، مشخصه اصلی محصولات این برند معتبر است.

ست PÅBJUDA ایکیا از دو همزن بالونی در اندازه های مختلف تشکیل شده است. این نوع همزن ها به دلیل فضای مناسبی که بین حلقه های سیمی وجود دارد، برای همزدن خمیرهای غلیظ و چسبنده نیز بسیار مناسبند. انتهای گرد این همزن دستی خارجی مطابقت خوبی با انحنای ظروف گرد مانند کاسه ها دارد و می تواند به آسانی کف این ظروف را جاروب کند. مدل کوچکتر این همزن دستی برای ظروف کوچکتر و مقدار مواد غذایی کمتر مناسب خواهد بود. در واقع این مجموعه نیازهای مختلف مصرف کننده را بسته به نوع و مقدار ماده غذایی پوشش می دهد. این همزن های دستی استیل به آسانی تمیز شده و از سویی قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارا هستند. استفاده از استیل ضدزنگ در ساخت این ست باعث افزایش مقاومت آن به رطوبت، حرارت و مواد شیمیایی شده و بر طول عمر آن افزوده است.

محصولات منتخب