پادری مستطیلی 60.55 سانتی‌متری مدل Mona برند کلین ولکه کرمی

1,000,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
2871226430

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • طراحی شیک و کیفیت بالا
  • جنس پلی آکریلیک
  • وزن 750 گرم
  • ابعاد 60.55 سانتی‌متر
  • قابلیت شستشو تا دمای 40 درجه سانتی گراد
  • دارای استاندارد Oeko-Tex Standard 100
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پادری مستطیلی 60.55 سانتی‌متری مدل Mona برند کلین ولکه کرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 1500 گرم
مدل

Mona

ابعاد

60×55 سانتی متر ضخامت: 30 میلی متر

رنگ

کرم

سایر توضیحات

کیفیت عالی و طراحی عالی قابل شستشو تا 40 درجه است برند آلمانی

وزن

500 گرم

جنس

پلی آکریلیک

مناسب برای

راه های ورود، حمام، اتاق خواب، آشپزخانه

معرفی پادری مدل Mona

اولین چیزی که هنگام ورود به هر مکانی با آن روبرو می شویم، پادری ها هستند. وسیله ای کوچک و در عین حال کاربردی که در صورت انتخاب طرح و رنگ مناسب می تواند زیبایی بخش محیط زندگی ما شود. پادری های mona ساخت شرکت کلین ولکه آلمان هستند. این پادری های آلمانی دارای استاندارد Oeko-Tex Standard 100 می باشند. استاندارد Oeko-Tex شناخته شده ترین استاندارد منسوجات در جهان است که محصولات نساجی مختلف را از نظر وجود آلودگی های زیست محیطی و مواد مضر بررسی می کند. این استاندارد نه تنها وجود مواد مضری که استفاده از آن ها قانونا ممنوع هستند را بررسی می کند بلکه به بررسی موادی که برای انسان مضر بوده اما لزوما استفاده از آن ها ممنوع نشده، نیز می پردازد.

آزمایشاتی که در آزمایشگاه OEKO-TEX انجام می شود، ۱۰۰ پارامتر مختلف را کنترل می کند. بهره گیری از مواد خام باکیفیت و عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر در محصولات کلین ولکه منجر به دریافت این استاندارد معتبر شده است. از این رو تماس این پادری ها با پوست منجر به ایجاد واکنش و حساسیت های پوستی حتی در کودکان نمی شود. از سوی دیگر وجود سطح ضد لغزش در قسمت زیرین پادری های mona به ایمنی آن ها افزوده است. از این پادری می توان در کنار درب حمام، سرویس بهداشتی، درب ورودی و یا آشپزخانه استفاده نمود.

پادری های mona کلین ولکه ۱۰۰ درصد از پلی اکریلیک با کیفیت ساخته شده اند. با توجه به ابعاد ۵۵ در ۶۰ سانتی متری این پادری، فضای زیادی از محیط اشغال نمی شود. رنگ کرم این پادری از رنگ های خنثی محسوب شده و بدون محدودیت به آسانی با انواع رنگ ها قابل هماهنگی است. پادری های آلمانی mona مقاوم در برابر لکه بوده و قابلیت شستشو تا دمای ۴۰ درجه سانتی گراد را دارا هستند.

محصولات منتخب