پادری 60.55 سانتی‌متری مدل Mona طرح چمن برند کلین ولکه

1,000,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
2871615430

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • طراحی زیبا و کیفیت بالا
  • جنس پلی آکریلیک
  • وزن ۷۵۰ گرم
  • ابعاد 55.60 سانتی‌متر
  • قابلیت شستشو تا دمای 40 درجه سانتی گراد
  • دارای استاندارد Oeko-Tex Standard 100
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پادری 60.55 سانتی‌متری مدل Mona طرح چمن برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 1500 گرم
مدل

mona MAT

ابعاد

55×60 سانتی متر

سایر توضیحات

کیفیت عالی و طراحی عالی قابل شستشو تا 40 درجه است برند آلمانی

وزن

500 گرم

جنس

پلی آکریلیک

رنگ

سبز

معرفی پادری مدل Mona

پادری mona green 55*60 محصول شرکت آلمانی کلین ولکه می باشد. کلین ولکه یکی از باسابقه ترین و معتبرترین تولیدکنندگان لوازم بهداشتی و کالای خواب در اروپاست که بیش از ۵ دهه پیش فعالیت خود را در کشور آلمان آغاز کرده است. پادری mona green 55*60 همانند سایر پادری های مدل mona کلین ولکه دارای استاندارد Oeko-Tex Standard 100 است. استاندارد ۱۰۰ Oeko-Tex یکی از معتبرترین استانداردهای بررسی مواد مضر در منسوجات است. این استاندارد محصولات نساجی را در مراحل مختلف تولید اعم از مواد خام اولیه تا محصول نهایی از نظر وجود مواد سمی و مضر بررسی و در صورت کسب استانداردهای ایمنی لازم، به محصول مورد نظر گواهینامه اعطا می کند.

پادری های mona کلین ولکه به دلیل استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر موفق به دریافت این استاندارد شده اند. از این پادری ها می توان بدون نگرانی از آلودگی زیست محیطی در منازل استفاده نمود. پادری های آلمانی mona، ۱۰۰ درصد از پلی آکریلیک باکیفیت تهیه شده و دارای الیافی نرم به ضخامت ۳ سانتی متر هستند. به دلیل خاصیت حفظ گرمای پلی آکریلیک، این پادری ها محیطی گرم و انعطاف پذیر برای قرار دادن پاها فراهم می کنند. این پادری دارای ابعاد ۵۵ در ۶۰ سانتی متری و شکلی تقریبا مربعی است و با توجه به ابعاد کوچکی که دارد برای استفاده در فضاهای کوچک بسیار ایده آل است. از سوی دیگر، پادری های پلی آکریلیک mona به دلیل جذب رطوبت پایین به سرعت خشک شده و برای استفاده در محیط های مرطوب مانند حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه بسیار مناسبند. این مدل پادری، قابلیت شستشو تا دمای ۴۰ درجه سانتی گراد را دارا هستند.

محصولات منتخب