پادری 120.70 سانتی‌متری برند کلین ولکه آلمان مدل mona سبز

2,000,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
2871615311

ویژگی های محصول

  • ابعاد 70×120 سانتیمتر
  • رنگ سبز
  • جنس نخ و تار و پود پلی استر
  • ارتفاع نخ خاب: 10 میلیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پادری 120.70 سانتی‌متری برند کلین ولکه آلمان مدل mona سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

mona 70*120

ابعاد

2x120x70سانتیمتر

رنگ

سبز

سایر مشخصات

دوخت بادوام ، مقاوم در برابر لکه و نور خورشید با کیفیت ، ضدلغزش و قابل شست و شو ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

مناسب برای

راه های ورود، حمام، اتاق خواب، آشپزخانه

وزن

500 گرم

جنس

پلی استر

معرفی پادری mona مدل

پادری mona ساخت شرکت کلین ولکه آلمان می باشد. کلین ولکه یکی از معتبرترین برندهای تولید لوازم بهداشتی و کالای خواب به ویژه در کشورهای آلمانی زبان است. این برند بیش از ۵ دهه پیش در آلمان فعالیت خود را شروع کرد و امروزه محصولاتش را توسط ۶۰۰۰ نمایندگی مختلف در ۴۰ کشور جهان در اختیار مصرف کنندگان مختلف قرار  می دهد. این پادری دارای ابعاد ۷۰ در ۱۲۰ سانتی متر است و از این رو پادری مناسبی برای درب هایی با پهنای کمتر از ۱۲۰ سانتی متر محسوب می شود. پادری mona دارای گواهینامه Oeko-Tex Standard 100 است. استاندارد ۱۰۰ OEKO-TEX یکی از شناخته شده ترین استانداردهای جهان برای بررسی میزان مواد مضر در مواد اولیه و محصولات نساجی است.

این استاندارد میزان مواد مضر موجود در مواد اولیه و یا محصولات نهایی نساجی را بررسی می کند و در صورت کسب استانداردهای لازم به آن گواهینامه اعطا می کند. بنابراین بدون نگرانی از آلودگی های زیست محیطی و مواد شیمیایی مضر، می توان از این پادری در منزل استفاده نمود. به طور کلی این پادری در حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و یا در راهروها قابل استفاده است. الیاف پادری mona ارتفاعی ۳ سانتی متری داشته و از این رو کفی نرم برای قرار دادن پاها فراهم می کند. کلین ولکه برای جلوگیری از سرخوردگی، از سطح ضد لغزش برای پادری های mona استفاده کرده است. بنابراین می توان این نوع پادری را بر روی سطوح لغزنده ای چون سرامیک نیز قرار داد. این پادری ها در برابر نور خورشید و لکه مقاوم بوده و به آسانی کثیف نمی شوند. در صورت نیاز می توان این پادری آلمانی را تا دمای ۴۰ درجه شستشو داد. پادری های کلین ولکه انتخابی مناسب برای افرادی است که علاوه بر کیفیت به دنبال یک پادری مدرن و زیبا هستند.

محصولات منتخب