پادری 85.55 سانتی‌متری برند کلین ولکه آلمان مدل dahlia آبی

650,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
2731607270

ویژگی های محصول

  • طراحی زیبا
  • کیفیت بالا
  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس پلی استر
  • وزن ۹۰۰ گرم
  • ابعاد ۵۵*۸۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(2 customer reviews)

2 reviews for پادری 85.55 سانتی‌متری برند کلین ولکه آلمان مدل dahlia آبی

  1. ژاله

    واقعا مثل یه فرش کوچیکه خیلی جنسش لطیف و خوبه

  2. نسترن

    خیلی نرمه انگار روی پنبه پا میزاری لطیف و سبک

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

dahlia blue

ابعاد

55×85 سانتی متر

رنگ

آبی

سایر مشخصات

دوخت بادوام ، مقاوم در برابر لکه و نور خورشید با کیفیت ، ضدلغزش و قابل شست و شو ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

مناسب برای

راه های ورود، حمام، اتاق خواب، آشپزخانه

وزن

600 گرم

جنس

پلی استر

شکل

مستطیل

معرفی پادری آبی مدل dahlia

پادری ها عضو مهمی از وسایل هر منزلی هستند و می توانند علاوه بر کاربرد اصلیشان، به پرکردن فضای خالی کنار درب ها و نیز افزایش زیبایی منزل کمک کنند. همین امر پادری ها را به محصولی مشترک بین طیف وسیعی از تولیدکنندگان لوازم بهداشتی تبدیل کرده است. کلین ولکه یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان پادری در اروپاست. این برند آلمانی که بیش از نیم قرن پیش در آلمان فعالیت خود را آغاز کرده است، امروزه به نامی آشنا در صنعت اکسسوری های حمام، سرویس بهداشتی و کالای خواب در اروپا و به ویژه کشورهای آلمانی زبان تبدیل شده است. پادری dahlia blue یکی از جدیدترین پادری های شرکت کلین ولکه است. پادری dahlia blue از پلی استر تهیه شده و از الیافی بسیار نرم با تراکم بالا برخوردار است.

با توجه به خواص پلی استر، این پادری ها در برابر پارگی و سایش بسیار مقاوم بوده و از این رو دارای طول عمر و ماندگاری بسیاری بالایی هستند. پادری dahlia blue دارای سطح زیرین ضدلغزش بوده که بر ایمنی آن افزوده است. از سوی دیگر این پادری های آلمانی رطوبت کمی به خود جذب کرده، از این رو برای استفاده در مکان هایی چون کنار درب حمام، سرویس بهداشتی و یا در آشپزخانه ها بسیار ایده آلند. به دلیل خاصیت غیرکششی پلی استر، ابعاد این نوع پادری ها ثابت مانده و دچار تغییر نمی شود. پادری های پلی استر dahlia blue در برابر نور خورشید، لک و جذب گرد و غبار نیز مقاوم بوده و به آسانی تغییر رنگ نداده و کثیف نمی شوند. بنابراین از این مدل پادری می توان در مکان هایی که در معرض نور خورشید قرار دارند نیز استفاده نمود. پادری dahlia blue مانند سایر پادری های کلین ولکه، در صورت آلودگی، به آسانی و با شستشوی ملایم تمیز می شوند.

محصولات منتخب