پتو ترک یک نفره برند dinarsu ozerdem مسافرتی 200×150 تیره

ناموجود

برند:

کد کالا:
8696734064917

ویژگی های محصول

  • برند: دینارسو ازردیم ترکیه
  • جنس: 60% پنبه، 30% اکریلیک، 10% پلی استر
  • ابعاد: 150.200 سانتیمتر
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا دمای 30 درجه سانتی‌گراد
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول
  • مناسب برای آقایان و بانوان
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for پتو ترک یک نفره برند dinarsu ozerdem مسافرتی 200×150 تیره

  1. webadmin-site (خریدار محصول)

    خیلی لطیف و زیبا هست ممنون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 150 × 200 سانتیمتر
ابعاد

150×200 سانتی متر

رنگ

چند رنگ طرح دار

جنس

60% پنبه، 30% اکریلیک، 10% پلی استر

سایر ویژگی ها

– قابل شستشو در ماشین لباسشویی
– قابل شستشو با دست
– اتو کشی نشود

پتو تکنفره سایز 200×150 برند dinarsu ozerdem

پتو یک نفره، از کاربردی‌ترین لوازم منزل است. چرا که می‌تواند به عنوان روتختی تخت‌های یک نفره، پتوی سفر و یا روانداز هم کاربرد داشته باشد. پتو تکنفره سایز 200×150 برند dinarsu ozerdem از بهترین پیشنهادی ژرمن کالا برای کسانی است که می‌خواهند از محصولات بهترین برندهای جهان، در خانه‌شان داشته باشتد.
پتو تکنفره سایز 200×150 برند dinarsu ozerdem 60% پنبه، 30% اکریلیک، 10% پلی استر است. در نتیجه یک پیشنهاد عالی، هم برای شهرهایی با آب و هوای سرد و هم آب و هوای گرم است.
این پتو نیاز به اتو شدن ندارد و می‌توانید آن‌را با دست و ماشین لباسشویی، به راحتی بشویید. 60% پنبه، 30% اکریلیک، 10% پلی استر یک پیشنهاد عالی برای هدیه دادن هم هست. آن هم برای خانه‌های امروزی که فضای زیادی برای نگهداری از رختخواب ندارند. این پتو وقتی تا بشود بسیار کم حجم است و می‌توان از آن در فضاهای کوچک هم نگهداری کرد. در نتیجه اگر می‌خواهید به کسی برای خرید خانه نو هدیه بدهید، قطعا این پتو یک انتخاب عالی خواهد بود.
از سوی دیگر، طرح روی پتو هم بسیار خاص است و بی شک نمی‌توانید مانند آن‌را در برندهای دیگر پیدا کنید. پس اگر یک پتوی گرم، سبک و زیبا می‌خواهید، همین حالا این محصول را در سایت ژرمن کالا ثبت کنید تا سریع و آسان به دست‌تان برسد.

 

خرید پتو تکنفره سایز 200×150 برند dinarsu ozerdem

پتوی تک نفره ژرمن کالا دارای اصالت و کیفیت تضمین شده است و مستقیما از کشور تولید کننده به ایران وارد شده. در نتیجه برای داشتن آن نباید برای مدت طولانی منتظر باشید و یا هزینه‌های گزاف باربری بین‌المللی را بپردازید. همه چیز خیلی سریع و آسان از طریق ژرمن کالا حل شده و کالای مورد نظر به دست‌تان خواهد رسید.
با خرید این پتو، یک کالای زیبا و اساسی را خواهید داشت که در ظرافت و زیبایی کم نظیر است و می‌توانید آن‌را برای زیباتر شدن خانه و اتاق خواب‌تان استفاده کنید. این پتوی بی نظیر را از دست ندهید.

محصولات منتخب