پتو ترک دو نفره برند مادام کوکو 220×200 مدل دو لایه طرح کریسمس

ناموجود

برند:

کد کالا:
8682116715485

ویژگی های محصول

  • برند: مادام کوکو ترکیه
  • جنس: 100% پلی استر ضد حساسیت
  • ابعاد: 220.200 سانتیمتر
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا دمای 40 درجه سانتی‌گراد
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول
  • مناسب برای آقایان و بانوان

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پتو ترک دو نفره برند مادام کوکو 220×200 مدل دو لایه طرح کریسمس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 200 × 220 سانتیمتر
ابعاد

200X220 سانتی متر

جنس

100% پلی استر

برند

مادام کوکو(ترک)

پتو دو لایه 220×200 طرح کریسمس مادام کوکو

پتو، آن هم دو لایه و آن هم با طرح کریسمس، کالایی نیست که بتوانید از آن بگذرید. به خصوص آنکه توسط برند معتبر و بین المللی مادام کوکو طراحی و ارائه شده باشد.پتو دو لایه 220×200 طرح کریسمس مادام کوکو یکی از کالاهای خواب ژرمن کالاست که مانند بسیاری دیگر از محصولات، از کشورهای اروپایی به ایران آمده است.این پتو بسیار گرم و زیباست و می‌توانید از آن به عنوان روتختی هم استفاده کنید. علاوه بر این، دو طرف پتو طرح‌های متفاوتی دارد تا بتوانید با کمک آن به زندگی‌تان تنوع بدهید و از زیبایی و جذابیت پتو، بهره‌مند شوید.این پتو یک انتخاب عالی برای اکثر اقلیم‌ها و به خصوص شهرهایی که زمستان‌های سرد و خشک و البته طولانی دارند. با پتو دو لایه 220×200 طرح کریسمس مادام کوکو می‌توانید سردترین شب‌ها زمستان را به خوبی از سر بگذرانید و از گرما و لطافت پتوی خود لذت ببرید.

خرید اینترنتی پتو دو لایه 220×200 طرح کریسمس مادام کوکو

اگر دوست دارید پتو دو لایه 220×200 طرح کریسمس مادام کوکو به کالاهای خواب‌تان اضافه شود، کافی است روی کلید خرید آنلاین کلیک کنید و پتوی خاص و زیبای خود را سفارش دهید.
این پتوی زیبا و متفاوت در سریع‌ترین زمان و بدون احتساب هزینه‌های سنگین بابری به دست‌تان خواهد رسید. همچنین تمام محصولات ژرمن کالا دارای ضمانت کیفیت و اصالت هستند و شما لازم نیست که نگران خرید این کالا از دیگر کشورها و شیوه رسیدن آن باشید. با ژرمن کالا، بهترین و زیباترین محصولات و کالاهای خواب را خواهید داشت.کالاهای خوابی که با لطافت خود به شما آرامش می‌دهند و کمک می‌کنند که در ساعات بیداری نیز ایام خوبی داشته باشید. چرا که یک خواب باکیفیت، مستقیما روی ساعات بیداری و زندگی شما نیز اثر خواهد داشت. با ژرمن کالا زندگی‌تان خاص، متفاوت و پر از خوشی کنید.

محصولات منتخب