پرده حمام سیل اسکین سایز 180 در 200 سانتی‌متری سفید ساده

ناموجود

برند:

کد کالا:
210361300

ویژگی های محصول

  • برند: سیل اسکین هلند
  • جنس: پلاستیک پلی استر ضد آب و ضد باکتری
  • ابعاد: 180 در 200 سانتی‌متری
  • دارای ۱۲ عدد جای گیره پرده
  • قابل شستشو تا 40 درجه سانتی‌گراد
  • با قابلیت جمع شدن افقی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده حمام سیل اسکین سایز 180 در 200 سانتی‌متری سفید ساده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 1 × 180 × 200 سانتیمتر
جنس

100% پلی استر

سایر مشخصات

– دارای 12 عدد گیره
– طرحدار
– ضد آب
– مستطیل

معرفی پرده حمام سیل اسکین سایز

اگر نگاهی به بازار لوازم بهداشتی بیندازید با طیف گسترده ای از پرده های حمام در رنگ، جنس و ابعاد مختلف رو به رو می شوید. انتخاب در میان چنین تنوعی قطعا کار آسانی نیست. در چنین مواقعی بهتر است به سراغ نام های مطرح و پرسابقه در این صنعت بروید. برند هلندی سیل اسکین یکی از این نام هاست. سیل اسکین سال هاست که در زمینه تولید اکسسورهای حمام و سرویس بهداشتی فعالیت می کند.

پرده حمام Transparent یکی از محصولات محبوب این برند است. این پرده حمام از پلی اتیلن وینیل استات یا PEVA ساخته شده است. ماده ای ضدآب و سازگار با محیط زیست که دارای خواص آنتی میکروبیال است. این پرده حمام آب و رطوبت را جذب نمی کند، به سهولت خشک شده و شرایط رشد و نمو باکتری ها و سایر عوامل بیماری زا را فراهم نمی کند. از این پرده حمام می توانید برای جلوگیری از خیس شدن حمام هنگام دوش گرفتن و یا جداسازی فضای سرویس و حمام استفاده کنید.

این پرده حمام خارجی شفاف بوده و دارای ۱۸۰ سانتی متر پهنا و ۲ متر ارتفاع است. ابعادی استاندارد که با بسیاری از حمام ها همخوانی دارد. پرده های حمام شفاف هیچگاه قدیمی نشده و در هر حمام با هر استایلی نیز قابل استفاده می باشند. از این پرده حمام نه تنها در منازل بلکه در هتل ها، اقامتگاه ها یا سالن های ورزشی نیز استفاده کنید. نگهداری و شستشوی این پرده حمام بسیار آسان است و می توان آن را به سهولت شستشو داد. برای آویزان کردن این پرده حمام ۱۲ عدد جای پانچ در نوار بالایی آن قرار دارد. این پانچ ها محل عبور قلاب ها و اتصال به میل پرده هستند. میل پرده و قلاب را نیز می توانید به صورت جداگانه از سایت فروشگاه ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب