پرده حمام کرکره ای 128 در 240 سانتی‌متری کلین ولکه سفید ساده

ناموجود

برند:

کد کالا:
3221109747

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمانی
  • جنس: وینیل ضد آب و ضد باکتری
  • ابعاد: 128 در 240 سانتی‌متری
  • قابل شستشو تا 40 درجه سانتی‌گراد
  • مدل کرکره ای با قابلیت جمع شدن عمودی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده حمام کرکره ای 128 در 240 سانتی‌متری کلین ولکه سفید ساده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 128 × 240 سانتیمتر
ابعاد

– 240×128 سانتی متر
– ارتفاع:240 سانتی متر

میل پرده

– ندارد

گیره

– ندارد

سایر مشخصات

– شستشوی آسان
– ساخت کشور آلمان
– آنتی باکتریال و ضد آب
– با دوام، تهیه شده از مواد با کیفیت بالا
– میل پرده ندارد و باید به صورت جدا خریداری کنید

معرفی این مدل پرده حمام

پرده حمام Shower blind محصول برند آلمانی کلین ولکه می باشد. این پرده از نوع پرده های کرکره ایست که استفاده از آن در سال های اخیر افزایش یافته است. در این نوع پرده ها، پرده به صورت عمودی جا به جا می شود. هنگامی که از پرده استفاده نمی شود می توان با استفاده از ریسمانی که در کنار پرده قرار داده به طرف بالا جمع کرد. در این حالت، با چرخش میله پرده، پرده حمام به دور آن چرخیده و جمع می شود. استفاده از این نوع پرده های حمام به ویژه در حمام های کوچک و یا در آپارتمان هایی که حمام و سرویس بهداشتی مشترک دارند، بسیار کاربردی است.

زیرا پرده را می توان به طور کامل جمع کرد و بدین ترتیب فضای حمام بزرگتر نشان داده می شود. پرده حمام آلمانی Shower blind از وینیل و به رنگ سفید تولید شده است. وینیل رطوبت و آب را در بافت خود جذب نکرده و از این رو خیس نمی شود. این امر مانع از رشد و نمو باکتری ها، کپک و قارچ ها روی پرده حمام می شود. این پرده حمام خارجی دارای ۱۲۸ سانتی متر پهنا و ۲۴۰ سانتی متر ارتفاع است.

از آن جا که میله پرده برای این نوع پرده های حمام باید بر روی سقف نصب شود، ارتفاع پرده های حمام کرکره ای معمولا بیشتر از سایر پرده هاست. میله پرده ی این پرده حمام خارجی باید به صورت جداگانه تهیه شود. این پرده حمام به سادگی نصب و یا تعویض می شود. برای شستشوی این پرده حمام می توانید آن را از میله پرده جدا نموده و حداکثر تا دمای ۴۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید. این پرده حمام سفید را می توانید در هر حمامی با هر استایل و چیدمانی استفاده کنید.

محصولات منتخب