پکیج کامل پرده حمام شفاف سایز 170*200 سانتی‌‌متری برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
0382000000

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه آلمانی
  • جنس پرده وینیل
  • رنگ پرده شفاف
  • میل پرده به صورت نیم دایره با قابلیت جمع شدن
  • ابعاد پرده حمام ۲۰۰ در ۱۷۰ سانتی‌متر
  • ابعاد محوطه پس از نصب به صورت نیم دایره ۹۳ در ۶۹ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج کامل پرده حمام شفاف سایز 170*200 سانتی‌‌متری برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد

170 × 200 سانتی‌متر

وزن

1230 گرم

شکل

نیم دایره

تعداد گیره

ندارد

طرح

ساده

سایر توضیحات

پرده به شکل نیم دایره
قابلیت جمع‌شوندگی به صورت نیم‌دایره
مدل اسپایدر
پرده همراه با میل پرده دارد

رنگ

شفاف

معرفی پرده حمام Spider

پرده حمام Spider محصولی با طراحی خاص و منحصر به فرد از کلکسیون پرده های حمام برند آلمانی کلین ولکه می باشد. این پرده حمام در واقع پکیجی کامل شامل یک عدد پرده حمام، میل پرده، نگهدارنده و وسایل نصب است. این پرده حمام آلمانی به صورت نیم دایره نصب می شوند. میل پرده شامل چند میل پرده است که همگی در یک نقطه مشترک به یک نگهدارنده متصل می شوند. این نگهدارنده در باالای دوش و بر روی دیوار نصب شده و مسئول نگهداری از میل پرده ها و به دنبال آن، پرده حمام است. میل پرده ها می توانند حول این نگهدارنده چرخیده و باز و بسته شوند. پرده حمام Spider که دارای پهنای ۲ متر و ارتفاع ۱٫۷ متری است به انتهای این میل پرده ها متصل می شود. پس از اتصال، محوطه ای با ابعاد ۹۳ در ۶۹ سانتی متر با پرده حمام پوشانده می شود.

بنابراین با استفاده از این پکیج پرده حمام خارجی می توان فضای مناسبی را در کنار دوش حمام ایجاد و آن را از سایر مناطق مجزا نمود. پرده حمام به کار رفته در این پکیچ، پرده ای از جنس وینیل بوده و ضد آب است. این پرده شفاف، رطوبت و آب را در بافت خود جذب نکرده و از این رو سریع تر از سایر موادی که رطوبت را جذب می کنند، خشک می شود. این امر از ایجاد محیطی برای رشد و نمو باکتری ها جلوگیری می کند. این پرده حمام خارجی را می توان در صورت نیاز به سهولت و با چرخاندن میله ها، به یک طرف جمع کرد. پرده حمام شفاف Spider قابل شستشو نیز می باشد. در هنگام شستشو از دما و مواد شوینده ملایم استفاده نمایید. خرید این پرده حمام صرفه جویی در زمان و هزینه است. این پکیج هر آن چه برای نصب و استفاده از پرده حمام نیاز دارید را برای شما فراهم می کند.

محصولات منتخب