پرده حمام 180.200 سانتی‌متری مدل frog طرح قورباغه رنگ سبز و سفید

650,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5128148305

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمانی
  • جنس: پلاستیک پلی استر ضد آب و ضد باکتری
  • ابعاد: 180 در 200 سانتی‌متری
  • دارای ۱۲ عدد جای گیره پرده
  • قابل شستشو تا 40 درجه سانتی‌گراد
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول
(1 بررسی مشتری)

1 دیدگاه برای پرده حمام 180.200 سانتی‌متری مدل frog طرح قورباغه رنگ سبز و سفید

  1. webadmin-site (خریدار محصول)

    این کار و ازتون گرفتم خیلی قشنگه و با نمک کاملا راضی از خریدم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

200*180 frog

ابعاد

200×180 سانتیمتر

تعداد گیره

دارای 12 عدد جای گیره

جای گیره

ندارد

رنگ

سفید

سایر توضیحات

شستشوی آسان ساخت کشور آلمان آنتی باکتریال و ضد آب بسیار نرم، شفاف و بدون بو با دوام، تهیه شده از مواد با کیفیت بالا دارای سوراخ جهت آویزان کردن روی میله ساخته شده از پلاستیک سازگار با محیط زیست

شکل

مستطیل

طرح

طرح دار

وزن

380 گرم

جنس

پلاستیک (پلی استر)

معرفی پرده حمام طرح frog کلین ولکه

طراحی دکوراسیون داخلی بسیاری از خانه‌های امروزی به‌شکلی می باشد که دستشویی، دوش و یا وان حمام در یک اتاق قرار می گیرد. پرده حمام می‌تواند این دو قسمت سرویس بهداشتی و حمام را جدا کرده و بهداشت محیط را ارتقاء دهد. پرده حمام ها طرح و رنگ های متنوع ای دارند به دلیل قرار گیری در محیط مرطوب حمام و سرویس بهداشتی عموماً از پارچه‌های ضد آب تولید می‌شوند. پرده حمام تولید شرکت کلین ولکه از مرغوب ترین مواد با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است.

این پرده حمام خارجی از جنس پلاستیک (پلی استر) می باشد. پلی استر کیفیت و استحکام بالایی دارد و کاملا با پلاستیک های معمولی متفاوت می باشد. پرده دوش آلمانی در اثر بخار آب تغییر شکل نمی دهد و ماندگاری بالایی دارد می توانید سال های از این پرده حمام خارجی استفاده کنید. پرده حمام خارجی طرح و رنگ های متنوع ای داشته و با هر سبک و دکوراسیونی مطابقت دارد.

پرده دوش خارجی به خوبی دوش و وان شما را پوشش می دهد و ابعاد مناسبی دارد. استفاده از پرده حمام آلمانی همچنین می‌تواند فضای اطراف دوش و یا وان حمام را به‌گونه‌ای محدود کند که بخار آب کاملاً در آن محیط جمع شده و درنتیجه فضایی خوبی برای شما هنگام استحمام ایجاد شود. پرده حمام آلمانی لک نمی شود و در صورت کثیف شدن به راحتی تمیز می شود برای شستشو سریع می توانید پرده دوش را در ماشین لباستشویی قرار دهید. پرده دوش خارجی می‌تواند فضای حمام را به فضایی خصوصی‌تر تبدیل کند و مشکل بسته نبودن کامل برخی از حمام ها را نیز برطرف نماید.

روی پرده حمام خارجی ۱۲ عدد جای گیره قرار دارد که با حلقه گیره می توانید آن را روی میله نصب کنید. این پرده حمام آلمانی وزن سبکی دارد و قابل حمل می باشد. پرده حمام آلمانی استحکام بالایی دارد پاره نمی شود. از این محصول با کیفیت می توانید در حمام سالن های ورزشی، هتل ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب