پرده حمام 180.200 سانتی‌متری مدل Kiss طرح رمانتیک رنگارنگ

ناموجود

برند:

کد کالا:
5285148305

ویژگی های محصول

  • برند آلمانی
  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • جنس از پلاستیک (پلی استر)
  • سایز 180.200 سانتی‌متری
  • آنتی باکتریال و ضد آب
  • وزن ۴۵۰ گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده حمام 180.200 سانتی‌متری مدل Kiss طرح رمانتیک رنگارنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 1000 گرم
مدل

Wolke Kiss

تعداد گیره

ندارد

جای گیره

دارد

سایر توضیحات

شستشوی آسان ساخت کشور آلمان آنتی باکتریال و ضد آب بسیار نرم، شفاف و بدون بو با دوام، تهیه شده از مواد با کیفیت بالا دارای سوراخ جهت آویزان کردن روی میله ساخته شده از پلاستیک سازگار با محیط زیست

سایز

180×200 سانتیمتر

شکل

مستطیل

طرح

طرح دار

قابلیت شستشو

قابل شستشو با دست

وزن

450 گرم

جنس

پلاستیک (پلی استر)

معرفی پرده حمام آلمانی مدل KISS

پرده حمام خارجی KISS با طرح نمایشی که دارند می توانند فضای حمام و سرویس بهداشتی شما را فانتزی جلوه دهند. در مدل پرده دوش KISS، اثری از رویاپردازی های متداول در طرح های فانتزی به چشم می خورد. تصویر چاپ شده روی پرده های طرحی از جمله پرده حمام آلمانی، لاکچری به حساب می آید که این روزها طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده است. شاید این پرده حمام مناسب خانه هایی که دارای فرزند می باشند نباشد. اما گیزنه بسیار مناسبی برای خانه هایی است که تازه عروس ها در آن جهیزیه می چینند و می توانند با این طرح زیبا کوچک بودن سرویس بهداشتی خود را به فرصتی برای تزیین زیبا تر تغییر دهند.

پرده دوش خارجی، بهترین انتخاب برای دکوراسیون حمام خانه ی زوج های جوان است که می توانند تنوع و زیبایی را به فضای سرویس بهداشتی و حمام شما هدیه کنند. همچنین برای ایجاد فضایی خاص و فانتزی تر، می‌توانید از شمع در محیط سرویس بهداشتی و حمام خود استفاده کنید. همچنین استفاده از ست های سرویس بهداشتی و حمام متناسب با دکوراسیون و یا حتی کاملاً متضاد با دکوراسیون حمام، می‌تواند تغییری هیجان انگیز را در محیط سرویس بهداشتی شما ایجاد کند.

جنس الیاف این پرده کاملا ازپلاستیک (پلی استر) ساخته شده است. الیاف پلی استر مقاومت فوق العاده ای در برابر چروک شدن دارند. این به خاطر داشتن خاصیت کششی بالای این الیاف است. در ترکیبات این محصول از فناوری نانو و آنتی باکتریال بودن استفاده شده است این خود سبب می شود باکتری ها تا ۹۹/۹۹ درصد کاهش یابند. احتمال انتشار آلودگی و بوی ناخوشایند نیز به شدت کاهش می یابد، همچنین طول عمر کاربردی محصول را افزایش می دهد.

محصولات منتخب