پرده حمام 180.200 مدل jellyfish آبی طرح عروس دریایی

700,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5288799305

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۳۶۳ گرم
  • رنگ آبی رویال
  • جنس پلاستیک (پلی استر)
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده حمام 180.200 مدل jellyfish آبی طرح عروس دریایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

jellyfish

ابعاد

200×180 سانتی متر

تعداد گیره

ندارد

جای گیره

دارای 12 عدد جای گیره

رنگ

آبی رویال

سایر مشخصات

شستشوی آسان ساخت کشور آلمان آنتی باکتریال و ضد آب با دوام، تهیه شده از مواد با کیفیت بالا قابل شستشو در دمای 40 درجه سانتیگراد

شکل

مستطیل

طرح

عروس دریایی

وزن

363 گرم

جنس

پلاستیک (پلی استر)

معرفی پرده مدل jellyfish

پرده حمام آلمانی مدل jellyfish یکی از محصولات پر فروش شرکت کلین ولکه آلمان می باشد. از پرده حمام خارجی می توانید برای تقسیم فضای حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید همچنین می توانید قسمت وان حمام را به کمک پرده از سایر بخش ها آن جدا نمایید. پرده حمام های شرکت کلین ولکه آلمان طرح و رنگ های متنوع ای دارد و در ابعاد مختلفی تولید می شود که اندازه ی کوچک آن برای فضاهای تنگ و کم جا و اندازه بزرگ آن را می توانید برای فضاهای بازتر استفاده کنید. شکل مستطیل و ابعاد مناسب این پرده حمام به خوبی اطراف وان و دوش را می پوشاند.

پرده حمام خارجی از مرغوب ترین و بهترین مواد ساخته شده است و کاملا با طبیعت سازگار می باشد با توجه به اینکه فضای سرویس بهداشتی و حمام با آب و رطوبت در ارتباط می باشد از این رو بهتر است شما از پرده های با جنس پلاستیک ساخته شده اند را انتخاب نمایید زیرا پلاستیک در برابر رطوبت مقاوم است و با گذشت زمان رنگ و جنس آن در اثر بخار آب تغییر شکل نمی دهد. برای نصب این پرده حمام خارجی مشکلی نخواهید داشت زیرا پرده دوش آلمانی نیاز به ابزار خاصی برای نصب ندارد روی این پرده دوش ۱۲ عدد جای گیره طراحی شده است شما می توانید به کمک حلقه گیره آن را روی میل پرده نصب کنید. پلاستیک به کار رفته در این پرده حمام به راحتی و در کمترین زمان تمیز می شود همچنین برای شستشو پرده دوش خارجی می توانید از ماشین لباسشویی نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب