پیتزا بر استیل مدل VIOL برند متالتکس

ناموجود

برند:

کد کالا:
233339

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت متالتکس
  • ابعاد ۲۴٫۵*۲*۱۰ سانتی‌متر
  • برند سوئیسی
  • وزن ۱۵۵ گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیتزا بر استیل مدل VIOL برند متالتکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 700 گرم
مدل

viola

ابعاد

24.5x2x10 سانتی متر

سایر توضیحات

ساخت شرکت متالتکس مناسب برای برش دادن پیتزا و… برند سوئیسی

وزن

155 گرم

جنس

جنس بدنه : استیل, جنس دسته : پلاستیک

اسلایسر پیتزا VIOLA با تیغه فولادی ضد زنگ و دسته بادوام از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده است. همه عاشق پیتزا هستند، درسته؟ همیشه ابزار مناسبی برای کار داشته باشید، با اسلایسر پیتزا خارجی VIOLA مانند یک آشپز حرفه ای پیتزا، خمیر یا شیرینی خود را برش دهید. سایر اسلایسر های پیتزا یا برش زن پیتزا موجود در بازار تیغه های کنی دارند و همچنین طراحی جالبی ندارند. که در نهایت پیتزا شما را می سوزاند یا پنیر را بیرون می آورد. اسلایسر پیتزا VIOLA دارای ساختاری قوی و سخت است که برای موسسات خدمات حرفه ای مواد غذایی طراحی شده است. با اسلایسر پیتزا، فقط با یک حرکت پیتزا خود را برش دهید، تضمین شده!

برش زن پیتزا خارجی ضخیم ترین پوسته پیتزا را با سهولت برش می دهد. برش زن پیتزا آلمانی یک چرخ زاویه دار دارد که راحتی و کارایی بهینه ای را ارائه می دهد. برش زن پیتزا طوری ساخته شده که از انگشتان دست شما در هنگام کار محافظت می کند، و طراحی براق برش زن پیتزا جلوه ای عالی به آن می بخشد. رستوران ها نیز از این اسلایسر پیتزا استفاده می کنند! تیغه تیز اسلایسر پیتزا باعث ایجاد برش تمیز در هر پوسته می شود و برخلاف چاقو، استفاده از آن آسان و راحت است.

محصولات منتخب