چاقو برش نان روک از استیل ضد زنگ

ناموجود

برند:

کد کالا:
8681006005286

ویژگی های محصول

  • برند ترکیه ای
  • جنس دسته از پلاستیک
  • جنس تیغه از استیل ضد زنگ
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چاقو برش نان روک از استیل ضد زنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 95 گرم
ابعاد 28 × 4 × 3 سانتیمتر
جنس

– دسته: پلاستیک
– بدنه: استیل

کشور مبدا برند

ترکیه

سایر توضیحات

– دارای گواهینامه ISO9001، ISO14001، ISO 18001
– چاقوی برش نان

معرفی چاقو برش نان روک

تا به حال شده بخواهید یک تکه نان بزرگ را به قطعات کوچکتری تقسیم کنید اما با کاردهای معمولی به مشکل بخورید؟ بی‌شک این تجربه را با کاردهایی که برای برش دادن نان نیستند داشته‌اید و شاهد خورد شدن نان و از بین رفتن بافت آن بوده‌اید. به همین دلیل چاقو برش نان روک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این چاقو یک شکل ویژه و دندانه‌ای دارد که به راحتی نان را برش می‌دهد. همچنین بلندی استاندارد تیغه آن نیز، به گونه‌ای است که تا لایه‌های درونی نان نفوذ کرده و می‌تواند آن‌را به خوبی برش بدهد.

چاقو برش نان روک دسته‌ای پلاستیکی و بسیار مقاوم دارد. همچنین تیغه آن از جنس استیل است که ضد زنگ بوده و تیزی آن تا سال‌های سال، برجا خواهد بود.

این چاقو برش نان روک یک پیشنهاد عالی برای کسانی است که به نان‌های فرانسوی علاقه دارند و می‌خواهند طعم‌های بی نظیر نان را در صبحانه و عصرانه تجربه کنند. این چاقو همچنین می‌تواند برای رستوران‌ها و هتل‌ها که هر روز باید حجم زیادی نان را برش بزنند هم عالی باشد.

چاقو برش نان روک با ضمانت کیفیت و اصالت کالا به صورت ویژه توسط ژرمن کالا تهیه شده و از مبدا به سرعت به دست شما می‌رسد. با خرید از ژرمن کالا می‌توانید به بهترین و اصیل‌ترین لوازم خانه و آشپزخانه دسترسی داشته باشید و بدون پرداخت هزینه‌های اضافی، یک ابزار عالی و زیبا را به وسایل خانه‌تان اضافه کنید.

محصولات منتخب