چاقو آشپزخانه استیل 24 سانتی‎‌متری حرفه ای مدل Asia برند متالتکس

280,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
255864

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت متالتکس
  • برند سوئیسی
  • وزن ۸۲ گرم
  • جنس دسته باکالیت
  • جنس تیغه استیل ضد زنگ
  • ابعاد۲۴x2.5×1 سانتی‌متری
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 بررسی مشتری)

برچسب ها

1 دیدگاه برای چاقو آشپزخانه استیل 24 سانتی‎‌متری حرفه ای مدل Asia برند متالتکس

  1. خانم پرتو

    خیلی سبک و تو دست راحته ممنون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 500 گرم
مدل

Asia

رنگ

نقره ای

وزن

۸۲ گرم

جنس

جنس بدنه استیل ضد زنگ , جنس دسته: باکالیت

ابعاد

– طول دسته: 11.5 سانتی‌متر
– طول تیغه: 12.5 سانتی‌متر

سایر توضیحات

مناسب برش سبزیجات

معرفی چاقو متالتکس Asia

اگر شما در حال تهیه وعده های غذایی به عنوان یک سرآشپز حرفه ای، برای خانواده خود باشید، این چاقو آشپزی را برای شما یک تجربه لذت بخش می کند. چاقو آشپزخانه مدل Asia بهترین انتخاب برای سرآشپزهای خانگی و افراد حرفه ای است. این چاقو برای انواع کارهای آشپزخانه مانند خرد کردن، برش مناسب است. لبه فوق العاده تیز چاقو باعث می شود که گوشت، ماهی، سبزیجات، میوه و… به خوبی خرد شوند. دسته چاقو Asia ارگونومیک طراحی شده است که در هنگام خرد کردن باعث خستگی کمتری شود. چاقو متالتکس بادوام، و با کیفیت بالا برای آشپزخانه ها لازم و ضروری است. این چاقو خارجی ساخت شرکت متالتکس است، تیغه چاقو سوئیسی از استیل ضد زنگ با مقاومت و ماندگاری بالا در برابر لرزش، زنگ زدگی و تراشیدن ساخته شده است.

هر تیغه با دسته ارگونومیک طراحی شده که وزن و شکل کلی چاقو را در نظر می گیرد و باعث می شود کار در آشپزخانه ایمن تر و راحت تر شود. چاقو سوئیسی برای آشپزهای حرفه ای مناسب است از این چاقو خارجی در رستوران ها، هتل ها و… نیز می توانید استفاده کنید. در حالی که بسیاری از چاقوهای موجود در بازار قوی و بادوام به نظر می رسند، تیغه های نازک آنها خم شده و به راحتی تحت فشار قرار می گیرند. این چاقو با استحکام و ماندگاری فوق العاده ساخته شده است. شستشوی چاقو خارجی آسان است، می توانید آن را با دست و مواد شوینده بشوید. توصیه می کنیم که چاقوها را با دست بشویید و بلافاصله خشک کنید. ماشین ظرفشویی ممکن است به مرور زمان به چاقوهای فلزی آسیب برساند.

محصولات منتخب