چراغ خواب کودک برند خارجی ایکیا طرح خرگوش باتری خور

ناموجود

برند:

کد کالا:
00433720

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا سوئد
  • جنس پلاستیک ABS
  • باتری خور
  • توان 0.1 وات
  • ابعاد 6.8 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ خواب کودک برند خارجی ایکیا طرح خرگوش باتری خور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 110 گرم
ابعاد 9 × 9 × 7 سانتیمتر
جنس

پلاستیک ABS

ابعاد

9x9x7 سانتی متر

سایر توضیحات

– با پارچه مرطوب به راحتی تمیز می شود, – با دو عدد باتری کار می کند, – قابل حمل, – مناسب اتاق کودک

معرفی چراغ خواب

چراغ کودک KORNSNÖ محصول برند خوشنام ایکیاست. از این چراغ می توانید برای روشنی بخشیدن به اتاق کودکان خود در هنگام شب استفاده کنید. معمولا کودکان میانه خوبی با تاریکی نداشته و ترجیح می دهند تا زمان به خواب رفتن از کمی روشنایی استفاده کنند. چراغ کودک طرح خرگوش ایکیا این نیاز را به طور کامل برآورده می سازد. با توجه به حساسیت مراقبت از کودکان، ایکیا در ساخت این چراغ خواب کودک خارجی از هیچ نوع ماده مضر و سمی که ممکن است به کودکان آسیب بزند، استفاده نکرده است. از سوی دیگر این چراغ دارای لبه های تیز یا برنده نیز نمی باشد. چراغ خواب کودک KORNSNÖ از پلاستیک بسیار مقاوم و بادوام ABS تولید شده است. برای استفاده از این چراغ خواب نیاز به دو عدد باتری است که باید به صورت جداگانه تهیه شود. با توجه به باتری خور بودن این چراغ خواب خارجی، می توانید از آن در هر مکانی از اتاقتان استفاده کنید.

از سوی دیگر این چراغ خواب ۸ در ۶ سانتی متری ابعاد کوچکی داشته و به راحتی قابل حمل و یا استفاده در مکان های مختلف می باشد. این چراغ خواب کودک دارای توان ۰٫۱ واتی بوده و منبع نور آن، LED با طول عمر ۲۵ هزار ساعت می باشد. برای روشن کردن این چراغ خواب کودک کافیست قسمت بالایی حباب چراغ یعنی مکانی که بینی خرگوش قرار می گیرد را کمی فشار دهید. در این حالت چراغ به مدت ۱۵ دقیقه روشن شده و پس از آن به صورت اتوماتیک خاموش می شود. در صورت نیاز به استفاده مجدد از چراغ، دوباره قسمت بالایی آن را فشار دهید. ۱۵ دقیقه زمان کافی برای به خواب رفتن کودک، پس از آنکه اتاق کودکتان را ترک کردید، می باشد.

محصولات منتخب