چراغ خواب LED دار سقفی برند ونکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
877

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو آلمان
  • ابعاد 9.9 سانتی‌متری
  • جنس پلاستیک
  • دارای 10 عدد LED
  • باتری خور (3 عدد نیم قلمی)
  • وزن 40 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ خواب LED دار سقفی برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 400 گرم
مدل

سقفی چادری

منبع انرژی

باتری دارای نور LED

جنس

پلاستیک

تعداد باطری

3 عدد

باتری داخلی

دارد ( منبع تغذیه )

تعداد لامپ

10 عدد

رنگ نور

مهتابی

مقاوم دربرابر آب

بله

نوع باطری

نیم قلمی

وزن

40 گرم

ابعاد

20x90x90 میلیمتر

سایر توضیحات

دارای مگنت در قسمت پشت دارای قابلیت آویزان کردن مناسب برای حمام

معرفی چراغ خواب LED دار ونکو

چراغ خواب LED سقفی محصولی زیبا و کارامد از شرکت ونکو آلمان می باشد. ونکو برندی باسابقه و معتبر با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید انواع اکسسوری ها و لوازم خانگی است. چراغ خواب سقفی ونکو دایره ای شکل و دارای محیط موجی شکل است. دور تا دور آن چراغ های کوچک LED قرار دارد که هر کدام دارای نور سفید مهتابی هستند. تعداد کل این چراغ ها 10 عدد می باشد. نور ملایم این چراغ خواب خارجی می تواند فضایی راحت در هنگام خواب ایجاد کند. از این چراغ خواب زیبا می توانید برای روشن کردن اتاق یا راه رو ها در هنگام شب استفاده کنید. این چراغ خواب آلمانی توسط سه عدد باتری نیم قلمی روشن می شود و در قسمت پشتی آن مگنتی جهت اتصال به سطوح فلزی تعبیه شده است.

یکی از کاربردهای این چراغ خارجی استفاده از آن برای روشن ساختن فضای درون کمد لباس است. نصب این چراغ درون کمد کمک می کند تا در هر شرایطی بتوان به سهولت درون کمد را مشاهده کرد. از این چراغ ها می توانید در هر مکانی که نیاز به چراغ دارد استفاده کنید. با توجه به اینکه این چراغ باطری خور است و نصب آن مستلزم نزدیکی به پریز برق نیست، بنابراین حتی در مکان هایی که به سیم کشی برق دسترسی ندارید نیز می توان از این چراغ LED آلمانی زیبا استفاده نمود. ونکو در تولید بدنه این مدل از LED های خود از پلاستیک بسیار باکیفیت و مستحکم استفاده کرده است. قطر این چراغ ال ای دی خارجی 9 سانتی متر و ضخامت آن 2 سانتی متر می باشد و به راحتی در هر مکانی جای می گیرد. این چراغ LED اصل آلمانی را می توانید با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا از ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب