کفپوش ضد لغزش سفید وان و حمام برند کلین ولکه

برند:

کد کالا:
232000

ویژگی های محصول

  • کیفیت بالا
  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس فوم PVC
  • ابعاد ۵۵*۵۵ سانتی‌متر
  • قابل شستشو تا دمای ۴۰ درجه
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کفپوش ضد لغزش سفید وان و حمام برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

فوم PVC

ابعاد

55*55 cm

وزن

300گرم

سایر ویژگی ها

ضد لغزش

رنگ

آبی, طوسی روشن, کرم

معرفی کفپوش ضد لغزش وان و حمام کلین ولک

کفپوش ضدلغزش حمام Arosa محصولی کارا و باکیفیت از برند خوشنام کلین ولکه می باشد. کلین ولکه برندی آلمانی است که از سال ۱۹۶۸ در صنعت لوازم بهداشتی اروپا فعالیت می کند. کفپوش های حمام این برند از پرکاربردترین اکسسوری های حمام می باشند که به دلیل وجود خاصیت ضد لغزش می توانند بر ایمنی این محیط بیفزایند.  کفپوش حمام خارجی Arosa می تواند با استفاده از فنجان های مکشی متعددی که در قسمت زیرین آن نصب شده، به سطوح صاف چسبیده و در مکان خود تثبیت می شود. وجود چنین کفی هایی در حمام مانع از لغزش و سر خوردن افراد در حمام می شود. امری که هنگام استفاده کودکان یا سالمندان از حمام از اهمیت زیادی برخوردار است. از کفپوش Arosa می توانید در حمام، وان یا زیر دوش حمام خود استفاده کنید.

این کفپوش حمام آلمانی از فوم PVC ساخته شده است و در برابر رطوبت و مواد شوینده از مقاومت بالایی برخوردار است. سطح این کفی در تماس با پوست ایجاد حساسیت نکرده و محیطی نرم و راحت برای پاها فراهم می کند. این کفی وان خارجی دارای ابعاد ۵۵ در ۵۵ سانتی متر می باشد و بر روی آن روزنه هایی قرار دارد که خروج آب را آسان ساخته و از خیس ماندن یا اجتماع آب و رطوبت روی کفپوش جلوگیری می کند. رنگ خنثی این کفی حمام به سهولت با هر استایل و نمایی قابل هماهنگی است. در صورت نیاز می توانید این کفی را جدا نموده و شستشو دهید. کفی حمام Arosa را می توان با دست یا ماشین لباسشویی تا دمای ۴۰ درجه سانتی گراد شستشو داد. به یاد داشته باشید از حرارت زیاد یا مواد سفید کننده برای تمیز کردن این کفی استفاده نکنید.

محصولات منتخب