مجموعه 2 عددی کفپوش و بالش آبی وان برند کلین ولکه

برند:

کد کالا:
4325732917

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس فوم PVC
  • رنگ آبی
  • ابعاد کفپوش ۳۶*۷۲ سانتی‌متر
  • ابعاد بالش وان ۲۲*۳۶ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه 2 عددی کفپوش و بالش آبی وان برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

فوم PVC

ابعاد

بالش وان: 22 × 36 سانتی‌متر, کفپوش:36 × 72 سانتی متر

وزن

250 گرم

رنگ

قهوه ای تیره

معرفی کفپوش و بالش وان برند کلین ولکه

ست دوعددی کفپوش و بالش وان Calypso محصول برند آلمانی کلین ولکه می باشد. این ست شامل یک عدد کفی حمام و یک بالشتک وان است و بخش عمده نیاز شما برای ایمنی و راحتی بیشتر در حمام را برآورده می سازد. محیط مرطوب و خیس حمام، شرایط خوبی را برای سر خوردن و افتادن فراهم می کند. وجود کفی ها در حمام، زیر دوش و یا درون وان می تواند بر ایمنی این محیط بیفزاید. کفپوش حمام آلمانی Calypso با فنجان های مکشی قوی مانع از لغزیدن و سرخوردن شما در حمام می شود. این فنجان های مکشی به خوبی به سطوح صاف متصل شده و سطحی ایمن را برای شما ایجاد می کنند. این کفپوش از PVC ساخته شده و دارای ابعاد استاندارد ۷۲ در ۳۶ سانتی متری می باشد. سطح نرم این کفپوش آلمانی، محیط راحتی را هنگام تماس با پوست فراهم می کند.

وجود روزنه روی این کفی حمام موجب خروج آسان تر آب از روی آن می شود. همراه با این کفی حمام خارجی یک عدد بالش وان نیز عرضه شده است. این بالش نیز از فوم PVC تهیه شده و دارای ابعاد ۳۶ در ۲۲ سانتی متری است. با نصب این بالشتک وان خارجی بر روی دیواره ی وان، شرایط مناسبی را برای قرارگیری سر و گردن ایجاد کنید. این بالشتک با استفاده از فنجان های مکشی به خوبی در جای خود تثبیت شده و حرکت نمی کند. رنگ آبی کبالتی این ست دو عددی کفی و بالشتک وان خارجی، می تواند رنگ و روح تازه ای به حمام شما ببخشد. این رنگ زیبا را می توان به سهولت با سایر وسایل و اکسسوری های حمام ست کرد. برای شستشوی هر کی از اقلام این ست می توانید آن ها را از روی سطح جدا کرده و تا دمای ۴۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید.

محصولات منتخب