کفپوش ضد لغزش وان حمام مدل stepstone طرح سنگ

ناموجود

برند:

کد کالا:
4387202002

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۴۰۰ گرم
  • جنس فوم (PVC)
  • رنگ سفید
  • ابعاد ۵۵*۵۵ سانتیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کفپوش ضد لغزش وان حمام مدل stepstone طرح سنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

55*55 stepstone

ابعاد

55×55 سانتیمتر

رنگ

کرمی

سایر مشخصات

تهیه شده از مواد با کیفیت بالا دارای فنجان های مکشی در قسمت پشتی مقاوم در برابر لغزش ساخت شرکت کلین ولکه آلمان قابل شستشو در دمای 40 درجه سانتی گراد است

وزن

400 گرم

جنس

فوم PVC

معرفی کفپوش Rosalie 

کفی حمام آلمانی Rosalie از تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد مواد به کار رفته در برابر آب و رطوبت دچار خوردگی و مشکل نخواهد شد. وزن این محصول سبک بوده و قابل حمل می باشد و می توانید به راحتی آن را هنگام نظافت جا به جا کنید. همچنین رویه این کفی حمام آلمانی بسیار راحت و نرم می باشد. شما می توانید با استفاده از این کفی حمام باکیفیت و مرغوب با اطمینان خاطر و بدون نگرانی کودکان خود را به حمام ببرید. از سر خوردن و لغزش آنها و خطرات احتمالی در هنگام حمام جلوگیری کنید. کفی حمام آلمانی در صورت کثیف شدن به راحتی قابل استفاده و شستشو است. قابلیت شستشوی این محصول در ماشین لباسشویی در دمای ۴۰ درجه از دیگر مزیتهای استفاده از کفی حمام آلمانی تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد.

کفی حمام آلمانی از فوم نرم با کیفیت بالا تهیه شده است. ابعاد این محصول باکیفیت ۵۵ * ۵۵ سانتی متر است که برای انواع حمام و وان مناسب می باشد به خصوص برای خانه های کوچ که فضای کمی دارند. این کفی حمام از موادی با کیفیت بسیار بالا و استاندارد ساخته شده است. کفی حمام خارجی دارای تنوع رنگ و طرح بوده و زیبایی دوچندانی به فضای حمام شما خواهد بخشید. کفی حمام خارجی در برابر رطوبت مقاوم است و برای استفاده در فضای مرطوب حمام مناسب می باشد. کفی حمام آلمانی در برابر لغزش و لیز خوردن مقاوم است. فنجان های مکشی طراحی شده در پشت کفی حمام آلمانی می ‌تواند به خوبی به سطح کار بچسبد. این امر از لغزش در هر سطحی بخصوص حمام جلوگیری می کند. برای نصب کفی حمام فنجان مکشی را روی سطح صاف و تمیز قرار دهید و آن را با فشار کم به سطح کار بچسبانید. فنجان های مکشی این کفی حمام قدرت مکش بالایی دارد که مانع از لغزش کفی شده و آن را ثابت نگه می دارد. از این کفی حمام می توانید در حمام هتل ها، خانه ها، سالن های ورزشی استفاده کنید.

محصولات منتخب