کوسن تزئینی ترک برند خارجی انگلیش هوم دارای رنگبندی

برند:

کد کالا:
86808871

ویژگی های محصول

  • برند انگلیش هوم
  • ساخت کشور ترکیه
  • دارای رنگبندی زرشکی، سبز و صورتی
  • ابعاد 40 در 40 سانتی‌متری
  • جنس پلی استر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوسن تزئینی ترک برند خارجی انگلیش هوم دارای رنگبندی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

رنگ

زرشکی, سبز کله غازی, صورتی

ابعاد

40×40 سانتی متر

جنس

100% پلی استر

کوسن یکی از بهترین گزینه‌ها برای تکمیل دیزاین منزل است. یک کوسن با رنگ و طرح مناسب می‌تواند نشاط و روح تازه‌ای به مبلمان و در نتیجه به فضای خانه شما ببخشد. انگلیش هوم به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکننده‌های لوازم منزل، اقدام به تولید کوسن تزئینی نموده است. این برند با کالاهای بسیاری که برای هر منزلی ضروری است در سراسر جهان شناخته شده است. کیفیت بالا و رنگ بندی متنوع در کوسن تزئینی انگلیش هوم هر سلیقه‌ای را به خود جلب خواهد نمود. جنس تمام پلی استر این محصول باعث می‌شود علاوه بر ظاهر زیبا، تکیه گاهی نرم و لطیف برای شما به ارمغان آورد. اندازه 40 سانتی متری این کالا به گونه‌ای انتخاب شده است که برای هر مبلمانی با هر سایز و ارتفاعی، مناسب باشد. شما می‌توانید این محصول را با ضمانت اصل بودن کالا به راحتی از وبسایت ژرمن کالا خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

کوسن علاوه بر زیبایی بخشی به مبل با پر کردن پشت کمرتان، راحتی مبلمان شما را افزایش خواهد داد. انواع رنگ این کوسن زیبا را مشاهده کرده و براساس ترکیب رنگی با مبل خود محصول مورد نظر را به سبد خرید خود بیافزایید. با چند کلیک ساده خرید کوسن تزینی خود را نهایی کرده و در آدرس مدنظرتان دریافت نمایید. تمامی محصولات ژرمن کالا با ضمانت اصالت کالا و همچنین 7 روز برگشت کالا در صورت عدم رضایت، ارسال خواهد گردید.

محصولات منتخب