گلدان و گل مصنوعی شیک و لوکس برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
40474577

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس گل پلی اتیلن، پلی استر و استیل
  • جنس گلدان پلی پروپیلن
  • قطر گلدان ۱۲ سانتی متر
  • ارتفاع ۴۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گلدان و گل مصنوعی شیک و لوکس برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 320 گرم
مدل

40474577

وزن

320 گرم

ابعاد

– ارتفاع گیاه: 45 سانتی متر, – قطر گلدان گیاه: 12 سانتی متر

سایر توضیحات

– زیبا و شکیل جهت دکوراسیون خانه و اداره

حسن یوسف از گیاهان محبوب برای نگهداری در محیط آپارتمان و یا بیرون از منزل است. رنگ های زیبای برگ این گیاه موجب زیبایی آن شده است. انواع مختلفی از این گل در طبیعت وجود دارد که علیرغم تفاوت های ظاهری از یک خانواده اند. این گیاه شرایط نگهداری دشواری ندارد اما نیاز به هرس شدن مداوم دارد. اگر شما نیز به این گل زیبا علاقه مندید اما شرایط نگهداری از آن را ندارید پیشنهاد ما به شما خرید گل مصنوعی آن است. گل حسن یوسف مصنوعی FEJKA محصول برند سوئدی ایکیا گلی زیبا با برگ های سبز و قرمز است. ظرافت و دقت به کار رفته در ساخت این گل مصنوعی خارجی تشخیص طبیعی نبودن آن را بسیار دشوار ساخته است. با خرید این گل مصنوعی ایکیا دیگر نیازی نیست نگران رسیدن نور و آب کافی به گل بوده و به طور پیوسته آن را هرس کنید.

گل مصنوعی خارجی FEJKA تا سال ها تازه و سبز باقی مانده و به زیبایی محیط زندگی شما می افزاید. استفاده از این گلدان مصنوعی خارجی محدود به محیط خانه نشده و می توانید از آن برای تغییر فضای محل کار خود نیز استفاده کنید. ایکیا برای ساخت این حسن یوسف از ترکیب پلی اتیلن، پلی استر و استیل استفاده کرده است. گلدان این محصول نیز از پلی پروپیلن بسیار با کیفیت ساخته شده و مانند سایر قسمت های پلاستیکی این گل، قابل بازیافت می باشد. قطر گلدان این گل مصنوعی خارجی ۱۲ سانتی متر و ارتفاع این گل ۴۵ سانتی متر می باشد. این گل مصنوعی زیبا را می توانید در کنار پنجره، تخت، میز مطالعه و… قرار دهید و زیبایی و تازگی را مهمان خانه های خود کنید. تمیز کردن این گل تنها با استفاده از یک پارچه تمیز نمدار انجام می شود.

محصولات منتخب