بسته سه عددی گلدان و گل مصنوعی بنفشه برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
10452478

ویژگی های محصول

  • کیفیت بالا
  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس گل پلی اتیلن، پلی استر
  • جنس گلدان پلی پروپیلن
  • قطر گلدان ۶ سانتی متر
  • ارتفاع ۱۲ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته سه عددی گلدان و گل مصنوعی بنفشه برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

10452478

وزن

80 گرم

ابعاد

– ارتفاع گیاه: 12 سانتی متر, – قطر گلدان گیاه: 6 سانتی متر

سایر مشخصات

– بسته سه عددی, – زیبا و شکیل جهت دکوراسیون خانه و اداره

معرفی گلدان و گل مصنوعی بنفشه ایکیا IKEA

گل بنفشه گلی زیبا و پرکاربرد به شمار می رود که برای تزیین باغ ها و باغچه ها نیز استفاده می شود. حتما این گل زیبا را در کناره های خیابان و یا پارک های شهر دیده اید. به دلیل محبوبیت و زیبایی منحصر به فرد این گل زیبا بسیاری از تولیدکنندگان لوازم خانگی به تولید گل های مصنوعی بنفشه روی آورده اند. این گل های مصنوعی می توانند زیبایی بنفشه را در تمام طول سال به محیط داخلی خانه و ادارات بیاورند بدون آن که انرژی و وقت زیادی صرف نگهداری از نمونه های واقعی آن ها شود. ایکیا یکی از این تولید کنندگان بزرگ گل و گیاهان مصنوعی است. دقت و ظرافتی که ایکیا در ساخت گیاهان مصنوعی خود به کار می گیرد، تشخیص واقعی نبودن این گیاهان را دشوار ساخته و می تواند هر بیننده ای را به اشتباه بیندازد.

ست سه عددی بنفشه مصنوعی FEJKA ایکیا از سه گلدان کوچک گل بنفشه مصنوعی تشکیل شده است. این گل های بنفشه مصنوعی خارجی از پلی اتیلن و پلی استر بسیار مرغوب و بادوام ساخته شده اند. گلدان های ساده و کلاسیک این ست گل مصنوعی خارجی از پلی پروپیلن بسیار باکیفیت و مقاوم ساخته شده و قطری ۶ سانتی متری دارند. ارتفاع این ست گلدان خارجی نیز ۱۲ سانتی متر می باشد. این ست سه عددی را با توجه به ابعاد مناسبش می توانید به راحتی روی لبه پنجره یا قفسه و شلف های اتاق خود قرار دهید. از این ست سه عددی گل بنفشه مصنوعی خارجی نه تنها می توانید برای تزیین خانه بلکه برای محل کار خود نیز استفاده کنید. گلبرگ های سفید و بنفش این گل های زیبا می تواند فضای خانه یا محل کار شما را متحول سازد.

محصولات منتخب