گیره آویز پلاستیکی پرده حمام بسته 12 عددی طرح شیشه ای

126,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
2068001000

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمانی
  • جنس: پلاستیک باکیفیت براق
  • ابعاد: 3 در 5 سانتی‌متری
  • یک بسته ۱۲ عددی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز پلاستیکی پرده حمام بسته 12 عددی طرح شیشه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

curtainrings

ابعاد

5×3

رنگ

شیشه ای

جنس

پلاستیک

تعداد

بسته 10 عددی

معرفی گیره شیشه ای مخصوص پرده حمام curtainrings

گیره پرده حمام curtainrings محصول برند آلمانی کلین ولکه می باشد. برندی پرسابقه که نامی مطرح در صنعت لوازم بهداشتی اروپا محسوب می شود. گیره پرده ها اصلی ترین ابزار برای آویزان کردن پرده حمام روی میل پرده هستند. به طور معمول در قسمت بالایی پرده حمام سوراخ هایی تعبیه شده که محل عبور گیره های پرده هستند. این گیره ها که روی میل پرده قرار داده می شوند، با عبور از این سوراخ ها، پرده حمام را آویزان نگه می دارند. جنس، ابعاد و رنگ این ابزارهای کوچک از اهمیت زیادی برخوردار است.

کلین ولکه گیره های مخصوص پرده حمام خود را از پلاستیک درجه یک و مرغوب تولید می کند. چرا که این گیره ها باید وزن پرده حمام را به مدت طولانی تحمل کرده و در شرایط گرم و مرطوب حمام پایدار باشند. برخلاف فلزات که در محیط مرطوب حمام زنگ زده و یا دچار خوردگی می شوند، گیره های حمام خارجی curtainrings سازگاری خوبی با این شرایط دارند.

سطح بیرونی این گیره ها صاف و هموار است و به سهولت روی میل پرده حمام حرکت می کنند. بنابراین با استفاده از این گیره ها برای آویزان کرده پرده حمام خود می توانید به راحتی پرده را به سمت دلخواه حرکت دهید. از آن جا که گیره یا قلاب های پرده حمام باید وزن آن را در طولانی مدت حفظ کنند، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. خصوصیتی که قلاب پرده خارجی curtainrings داراست. این بسته گیره پرده حمام شامل ۱۲ عدد گیره در ابعاد ۳ در ۵ سانتی متر می باشد. مهم نیست از پرده حمام شما چه طرح و رنگی دارد و یا از چه میل پرده ای استفاده می کنید، این گیره ها بدنه ای شفاف دارند و به راحتی با هر میل پرده و یا پرده حمامی تطابق می یابند.

محصولات منتخب