تخفیفات پاییزه

جشنواره پاییزی ژرمن کالا

پایان هر فصل شروعی برای تخفیف‌های ویژه و جذاب است. تخفیف‌هایی که هر خریدی را می‌تواند دلچسب‌تر و به صرفه‌تر نماید. پاییز یک فصل خاص است پس برای روزهای پایانی آن هم باید یک اتفاق خاص رقم زده شود. به همین دلیل این جشنواره ژرمن کالا با هر تخفیفی که دیده‌اید و شنیده‌اید متفاوت خواهد بود. جشنواره پاییزی ژرمن کالا پر از تخفیف‌های باورنکردنی تا 50 درصد بر روی محصولاتی با کیفیت از معتبرترین برندهای جهانی است. پس پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان این جشنواره ویژه را از دست ندهید.

محصولات جشنواره پاییزی

ژرمن کالا بیش از 80 عنوان دسته بندی از محصولات ضروری زندگی را در سایت خود با کیفیت روز جهان ارائه می‌نماید. در جشنواره پاییزی ژرمن کالا نیز مهم‌ترین محصولات مورد نیاز شما را با تخفیف ویژه به دستتان خواهیم رساند.

داشتن یک خواب خوب بدون یک تشک طبی خوب غیرممکن است. از الزامات اساسی یک اتاق خواب کامل، وجود یک تشک با کیفیت از یک برند معتبر است. به همین دلیل و با توجه به تقاضای بالای شما عزیزان دسته بندی تشک از برند معتبری از جمله دانلوپیلو و پیرلی در جشنواره پاییزی ژرمن کالا با تخفیف ویژه ارائه خواهد شد.

تشک طبی

در تخفیفات پاییزه ژرمن کالا می‌توانید اکسسوری آشپزخانه اروپایی را با تخفیف فوق العاده خریداری کنید. اگر به دنبال خرید ظروف لوکس و شیک برای پذیرایی از مهمانان خود هستید این فرصت طلایی مخصوص شما است. ما بهترین و با کیفت‌ترین محصولات خود را در این تخفیف آورده‌ایم

اکسسوری آشپزخانه

مگر می‌شود دیزاین یک سرویس بهداشتی لوکس و زیبا را بدون یک ست سرویس بهداشتی منحصر بفرد تصور کرد. انواع ست سرویس بهداشتی از برندهای معتبری مانند ایکیا، ونکو و کلین ولکه را می‌توانید به راحتی با تضمیماصل بودن در سایت ژرمن کالا خریداری نمایید آن هم تا 20 درصد ارزانتر.

اکسسوری حمام

ده‌ها محصول دیگر...

این پایان شگفتی‌های جشنواره ژرمن کالا نیست و بیش از 100 محصول دیگر را می‌توانید تا 50درصد ارزانتر در این جشنواره ویژه تهیه کنید. بالشت، تاپر و لتنرست، انواع اکسسوری و لحاف تنها بخشی از این محصولات هستند. پس حتما این در جشنواره پاییزی ژرمن کالا شرکت کنید، محصول خود را تا ارزانتر خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

از کی تا کی؟

این جشنواره هم مثل هر رویدادی یک شروع و پایانی خواهد داشت. فروش ویژه پاییزی ژرمن کالا از 23 آبان تا 4 آذر برقرار خواهد بود تا پاییزی بی‌نظیر را با محصولات پر از تخفیف ژرمن کالا تجربه نمایید.

چرا از ژرمن کالا خرید کنیم؟

europe-good

تنوع بالای محصولات و برندها

money-back-qaranty

خرید ارزان و مستقیم از بازار اروپا

fast-delivery

ارسال کالا به سراسر ایران

support

پشتیبانی حرفه ای و خدمات پس از فروش

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و محصولات جدید ژرمن کالا با ما تماس بگیرید