جشنواره تخفیف زمستانی کالای خواب (تا 40 درصد تخفیف)

شرکت ژرمن کالا یک جشنواره ویژه برای خرید کالای خواب باکیفیت از 20 تا 30 دی ماه در نظر گرفته است. ژرمن کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه در زمینه واردات کالای خواب، اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی و پوشاک ترک و اروپایی اورجینال توانسته سهم خوبی را از بازار داغ رقابتی فروشگاه‌های اینترنتی از آن خود کند.

کالا‌های وارداتی ژرمن کالا عبارتند از انواع تشک‌ طبی، زیر تشک (کفی تختبالش طبی، روتختی، لحاف، انواع اکسسوری و لوازم سرویس بهداشتی، لوازم آشپزخانه و لوازم دکوراتیو.

 
 
 
 

کدام محصولات تخفیف دارند؟

ژرمن کالا بیش از 80 عنوان دسته بندی از محصولات ضروری زندگی را در سایت خود با کیفیت روز جهان ارائه می‌نماید. در جشنواره زمستانی ژرمن کالا نیز محصولات کالای خواب مورد نیاز شما را با تخفیف ویژه به دستتان خواهیم رساند.

انواع بالش طبی

بالش طبی خوب به معنای واقعی کلمه یعنی خواب راحت و آسوده. بالش و روبالشی علاوه بر آرامش در زیبایی اتاق خواب نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند. در این جشنواره ویژه، انواع بالش را می‌توانید با تخفیف باورنکردنی از سایت ژرمن کالا خریداری نمایید. علاوه بر این انواع لحاف نیز در این جشنواره قابل خریداری می‌باشد.

یکی از پرتقاضاترین محصولات در دسته‌بندی کالای خواب، تشک است. انواع تشک طبی و معمولی در بازار وجود دارد. اما ژرمن کالا به عنوان یک فروشگاه تخصصی لوازم منزل و خواب، از بهترین برندها در سایت خود به فروش می‌رساند. تشک طبی لاتکس، مموری فوم و هیبریدی از جمله پرطرفدارترین انواع تشک در سایت ژرمن کالا بوده که می‌توانید به راحتی آن ها را با یکدیگر مقایسه و حتی به صورت اقساطی و بدون سود خرید نمایید. در شرایط اپیدمی بیماری کرونا دیگر برای خرید لازم نیست به بازارهای شلوغ و آلوده بروید، به سادگی تمام اطلاعات محصول مورد نیازتان را در سایت مطالعه نمایید.

و تمامی محصولات کالای خواب

در جشنواره تخفیف کالای خواب زمستانه فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا بیش از 100 محصول دیگر را نیز می‌توانید تا 40 درصد ارزانتر ویژه تهیه کنید تاپر، زیرتشکی (لتنرست)، روبالشی، محافظ تشک، روتختی و ... انواع محصولات کالای خواب بخشی از این تخفیف ها هستند. پس حتما این در جشنواره زمستانی شرکت کنید، محصول خود را تا 40 درصد ارزانتر خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

جشنواره تخفیف کالای خواب تا چه زمانی ادامه دارد؟

این جشنواره هم مثل هر رویدادی یک شروع و پایانی خواهد داشت. فروش ویژه پاییزی ژرمن کالا از 20 تا 30 دی برقرار خواهد بود تا دی ماهیی بی‌نظیر را با محصولات پر از تخفیف ژرمن کالا تجربه نمایید.

چرا از ژرمن کالا خرید کنیم؟

europe-good

تنوع بالای محصولات و برندها

money-back-qaranty

خرید ارزان و مستقیم از بازار اروپا

fast-delivery

ارسال کالا به سراسر ایران

support

پشتیبانی حرفه ای و خدمات پس از فروش

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و محصولات جدید ژرمن کالا با ما تماس بگیرید