خبر داری ژرمن کالا عیدی میده؟

اعضای همیشگی ژرمن کالا این فروشگاه را با تخفیفات متنوعش می شناسند. این بار نوبت به کمپین عید تا عید ژرمن کالا رسیده است. از روز یکشنبه 19 تیرماه مصادف با عید قربان تا روز دوشنبه 27 تیرماه (عید سعید غدیر خم) تمامی محصولات ژرمن کالا با تخفیف ویژه به فروش خواهد رسد.

این تخفیف شامل 15 درصد تخفیف بر روی تمام کالاهای موجود می باشد. این محصولات اعم از "لوازم خانه و آشپزخانه"، "لوازم اتاق خواب"، "لوازم حمام و سرویس بهداشتی"، "لوازم دکوراتیو" و "کالای خواب"می باشد تمامی محصولات ارائه شده در ژرمن کالا به صورت مستقیم توسط این شرکت وارد شده و دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی هستند. با شرکت در کمپین عید تا عید، بهترین های بازار اروپا را از ژرمن کالا عیدی بگیرید.

حمام و سرویس بهداشتی ممکن است پر زرق و برق ترین فضای خانه نباشد و اکثر ما به دکوراسیون آن اهمیت ندهیم اما این فضا، همواره توسط خانواده و یا مهمانان مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین نباید نادیده گرفته شود.

با صرف کمی وقت و توجه می توان چیدمان و ظاهر حمام و سرویس بهداشتی را به طور چشمگیری تغییر داد. استفاده از لوازمی چون ابزار نظافت، لوازم بهداشتی حمام، لوازم بهداشتی، لوازم جانبی حمام، تجهیزات سرویس بهداشتی که به صورت تکی و ست قابل تهیه هستند، می‌تواند جلوه بسیار زیبایی را به فضای حمام و سرویس بهداشتی شما بدهد. برای خرید وسایل سرویس بهداشتی و حمام می توانید به صورت آنلاین سفارش خودتان را در فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا ثبت کنید.

 

چه هنگامی که در منزل شخصی تان آشپزی می کنید، چه زمانی که آشپزخانه ای را اداره می کنید، این اکسسوری های آشپزخانه هستند که کارتان را آسان و سریع تر می سازند. شرکت ژرمن کالا سعی کرده تا بهترین وسایل و اکسسوری های آشپزخانه را از برترین و معتبر ترین شرکت های اروپایی وارد و عرضه کند.

از ظروف شیک تا وسایل کاربردی مانند ظروف نگهدارنده، لوازم آشپزخانه، لوازم عمومی منزل، نظافت گردگیری و ابزار آشپزی، همه آنچه برای آشپزخانه نیاز دارید را در اختیار شما قرار داده ایم. اکسسوری های آشپزخانه ژرمن کالا، هدیه ای ایده آل برای خانه جدید دوستانتان نیز خواهد بود.

اتاق خواب فقط مکانی برای خوابیدن و لباس پوشیدن نیست بلکه مکانی شخصی و بسیار مهم در خانه است که باید در آن احساس آرامش و راحتی داشته باشید. طراحی و چیدمان اتاق خواب شما باید منعکس کننده استایل و سبک منحصر به فرد شخصی شما باشد.

چه تازه به خانه جدیدتان نقل مکان کرده باشید و چه قصد تغییر دکوراسیون اتاق خوابتان را داشته باشید، اکسسوری ها و لوازم اتاق خواب ژرمن کالا می تواند در تغییر چیدمان این فضا به شما کمک کند. به روزترین و با کیفیت ترین وسایل اتاق خواب اروپایی را می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا تهیه کنید.

 

با توجه به آن که به طور متوسط یک سوم عمر خود را در خواب می گذرانیم، استفاده از یک کالای خواب مناسب و با کیفیت بسیار حیاتی است. اگر خواب راحت و طبیعی چیزی است که همواره به دنبال آن بوده اید، کالای خواب با لاتکس طبیعی جواب شماست. لاتکس طبیعی بادوام ترین و طبیعی ترین ماده موجود برای ساخت کالای خواب است.

این ماده دارای خاصیت آنتی باکتریال و هایپوآلرژنیک بوده و می تواند سلامت و کیفیت خواب شما را تضمین کند. برند آلمانی دانلوپیلو از پیشگامان تولید تشک طبی با استفاده از لاتکس 100% طبیعی به شمار می رود. ژرمن کالا به عنوان تنها وارد کننده مستقیم کالای خواب دانلوپیلو انواع محصولات این برند صاحب نام آلمانی شامل تشک، لتنرست، محافظ تشک و بالش را عرضه می کند.

 

دکوراتیو بین طراحان داخلی و هر آن کس که به زیبایی محیط اهمیت میدهد قابل توجه است. چرا که احساسات افراد را مطرح می‌کند و ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها را نشان می‌دهد. هنر دکوراتیو یا هنر تزیینی به طراحی و تولید وسایل و لوازم کاربردی در معماری دکوراتیو می‌پردازد.

ژرمن کالا ارائه دهنده انواع دکوراتیو شامل آینه، شمعدان، شمع، انواع پادری و ده ها محصول دیگر می باشد که در اعیاد مبارک می توانید با 15 درصد تخفیف خریداری کنید.

چرا ژرمن کالا؟

money-back-qaranty

خرید ارزان و مستقیم از بازار اروپا

europe-good

تنوع بالای محصولات و برندها

fast-delivery

ارسال بیش از 4000 نوع کالا به سراسر ایران

support

پشتیبانی حرفه ای و خدمات پس از فروش

تخفیف شگفت انگیز

تا 30% درصد تحفیف ویژه

جشنواره پایان فصل بهار

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و محصولات جدید ژرمن کالا با ما تماس بگیرید