جا صابونی پلاستیکی سبک مدل Element Red برند کلین ولکه

154,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
453853

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • طول: 13 سانتی‌متر
  • رنگ: قرمز شفاف
  • وزن: 30 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی سبک مدل Element Red برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Element Red

ابعاد

13×9.5×2 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر توضیحات

قابلیت اتصال به دیوار ندارد قابلیت شستشو دارد

وزن

30 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا صابونی Element Red

جاصابونی مدل Element Red توسط شرکت کلین ولکه آلمان یکی از شرکت های معتبر اروپایی در زمینه تولید محصولات حمام و سرویس بهداشتی ساخته شده است. شرکت کلین ولکه در ساخت محصولات خود سعی کرده تا از جدید ترین تکنولوژی ها استفاده کند. جا صابونی آلمانی از جنس پلاستیک با کیفیت و دوام بالا ساخته شده است.

که ضد آب، ضد لک، ضد زنگ بوده و مانع تجمع باکتری، قارچ می شود. این جاصابونی برخلاف نمونه های سرامیکی از استحکام بالایی برخوردار است و در برابر ضربه مقاوم می باشد به علاوه ماندگاری بالایی نیز دارد شما می توانید سال ها از این محصول با کیفیت استفاده کنید. جاصابونی خارجی طراحی منحصر به فردی دارد لبه های بلند اطراف آن مانع از افتادن و لیز خوردن صابون می شود همچنین سر باز این جا صابونی باعث خشک شدن سریع آن بعد از هر بار شستشو خواهد شد.

جا صابونی آلمانی ضد لک بوده می توانید در صورت لزوم آن را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. این جاصابونی باعث ماندگار بیشتر صابون و مانع از نرم و تغییر شکل آن می شود. ابعاد و اندازه مناسب جا صابونی آلمانی مناسب بوده و بهترین انتخاب برای خانه های کوچک است. به کمک جا صابونی آلمانی می توانید به فضای سرویس بهداشتی خود نظم دهید. همچنین طراحی زیبا و رنگ قرمز جا صابونی Element Red فضای خانه شما را زیبا و با هر سبک و دکوراسیونی مطابقت دارد. جا صابونی آلمانی برای استفاده در هتل ها، آپارتمان ها، رستوران ها، خوابگاه ها و… بسیار مناسب است.

محصولات منتخب