جشنواره ویژه عید سعید فطر!

خرید کالای خواب یکی از واجبات یک منزل رویایی و زیبا است. اتاق خواب همواره یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک خانه بوده که در داشتن یک زندگی پر از آرامش نقش اساسی ایفا می‌نماید. از طرفی تهیه لوازم مورد نیاز برای دیزاین و چیدمان یک اتاق خواب از دغدغه‌های خانواده‌ها به خصوص زوج‌های جوان است.

برندهای متفاوتی به بازار وارد شده‌اند که کمتر کیفیت مطلوبی دارند و از طرف دیگر افزایش قیمت نیز در چند سال اخیر بسیار شدید بوده است. در این اوضاع چه چیزی بهتر از یک خرید اینترنتی تمامی کالای خواب به صورت یک‌جا و با تخفیف ویژه آن هم به مدت پنج روز می‌تواند دلچسب باشد.

کالای خواب خود را با تخفیف ویژه بخرید

شرکت ژرمن کالا در جشنواره ویژه به مناسبت عید سعید فطر تخفیفات ویژه‌ای را برای خرید کالای خواب باکیفیت از 20 تا 25 فروردین در نظر گرفته است. ژرمن کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با بیش از چند سال تجربه در زمینه واردات کالای خواب، لوازم حمام و سرویس بهداشتی توانسته سهم خوبی را از بازار داغ رقابتی فروشگاه‌های اینترنتی از آن خود کند.

کالا‌های وارداتی ژرمن کالا عبارتند از انواع تشک‌ طبی در مدل های لاتکس، مموری فوم و هیبریدی، زیر تشکی (لتنرست)، لحاف، انواع اکسسوری بهداشتی و لوازم آشپزخانه و ... برای خرید از این فروشگاه کافی است به سایت ژرمن کالا مراجعه کنید و ویترینی از بهترین لوازم خانگی را مشاهده نمایید؛ و با انتخاب محصول مورد نیاز خود، محیط زندگی خود را زیباتر کنید.

خرید اینترنتی تشک طبی

یکی از پرتقاضاترین محصولات در دسته‌بندی کالای خواب، تشک است. انواع تشک طبی و معمولی در بازار وجود دارد. اما ژرمن کالا به عنوان یک فروشگاه تخصصی لوازم منزل و خواب، از بهترین برندها در سایت خود به فروش می‌رساند. تشک طبی لاتکس از جمله پرطرفدارترین انواع تشک در سایت ژرمن کالا بوده که می‌توانید به راحتی آن ها را با یکدیگر مقایسه کرده و با اطمینان از ژرمن کالا خرید کنید. 

 

انواع اکسسوری آشپزخانه در جشنواره عید سعید فطر

در جشنواره عید سعید فطر فرصت دارید تا اکسسوری و لوازم آشپزخانه اروپایی را با 15 درصد تخفیف خریداری کنید. تمام محصولات از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستندو شما یک خرید عالی را تجربه خواهید کرد.

 

چرا خرید اینترنتی کالای خواب؟

 

بررسی سایت ژرمن کالا نشان می‌دهد این شرکت با داشتن سابقه طولانی و همچنین اعتبار بالا در بازار، بهترین محصولات وارداتی را مخصوصا در حوزه کالای خواب ارائه می‌نماید. خرید اینترنتی کالای خواب به شما کمک می‌کند به راحتی محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و به نسبت نیاز خود سبد خریدتان را کامل نمایید. کافی است به سایت شرکت سر زده و در جشنواره ویژه عید سعید فطر شرکت نمایید.

چرا ژرمن کالا؟

money-back-qaranty

خرید ارزان و مستقیم از بازار اروپا

europe-good

تنوع بیش از 4000 نوع کالا

fast-delivery

ارسال کالا به سراسر ایران

support

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

تخفیف عید سعید فطر

تا 50درصد

20 تا 25 فروردین

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و محصولات جدید ژرمن کالا با ما تماس بگیرید