آبمیوه گیری دستی 300 میلی لیتری برند انگلیش هوم ترکیه

برند:

کد کالا:
1003050700

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت English Home ترکیه
  • رنگ سورمه ای و صورتی
  • جنس محفظه شیشه
  • گنجایش ۳۰۰ میلی لیتر
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبمیوه گیری دستی 300 میلی لیتری برند انگلیش هوم ترکیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

رنگ

سورمه ای, صورتی

گنجایش

300 میلی لیتر

سایر مشخصات

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

معرفی آب مرکبات گیری ۳۰۰ میلی لیتری English home

آب مرکبات گیری سورمه ای ARTISTIC JOURNEY محصول برند انگلیش هوم ترکیه است. انگلیش هوم بیش از یک دهه پیش در کشور ترکیه تاسیس شد و اکنون دارای بیش از ۴۰۰ فروشگاه در کشورهای مختلف جهان است. انگلیش هوم برای ساخت این مدل از آب مرکبات گیری های خود از مخزن شیشه ای و درب پلاستیکی سورمه ای رنگ استفاده کرده است. گرفتن آب مرکبات و جداسازی هسته آن ها بر عهده درب این آب میوه گیری است. برای استفاده از این آب مرکبات گیری ترک، کافی است ابتدا مرکبات را به دو نیم تقسیم کرده و آن را بر روی قسمت منحنی درب آب مرکبات گیری قرار دهید. با کمی فشار بر روی میوه و له شدن آن، آب مرکبات جدا شده و پس از عبور از روزنه های درب، وارد مخزن آب مرکبات گیر می شود.

با چرخاندن میوه، باقی مانده آب آن نیز استخراج می شود. این نوع آب مرکبات گیر دستی می تواند به خوبی تمام آب میوه را جدا کرده، مانع از اتلاف ماده غذایی و صرفه جویی در هزینه شود. از آب مرکبات گیری خارجی انگلیش هوم می توانید برای گرفتن آب لیمو، پرتقال و سایر مرکبات استفاده کنید. حجم مخزن شیشه ای این آب مرکبات گیر ۳۰۰ میلی لیتر می باشد. این آب مرکبات گیری دستی ترک را می توان به آسانی با دست و یا ماشین ظرف شویی شستشو داد. آب مرکبات گیری انگلیش هوم انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال وسیله ای سریع و سهل الاستفاده برای گرفتن آب مرکبات هستند. گرفتن آب میوه، شستشو و تمیز کردن این آب مرکبات گیری تنها در عرض چند دقیقه انجام می شود و دردسرهای معمول آب میوه گیری های برقی را ندارد. علاوه بر این نسبت به مدل های برقی، بدون سر و صدا بوده و می توانید از آن هر ساعت از شبانه روز استفاده کنید.

محصولات منتخب