گیره آویز پلاستیکی چسبی 3 شاخه فانتزی طرح سنگ و گل از برند ونکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
4369925100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • طرح گل و سنگ
  • دارای سه قلاب
  • ابعاد ۲*۲۰*۱۲ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز پلاستیکی چسبی 3 شاخه فانتزی طرح سنگ و گل از برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 100 گرم
مدل

گل و سنگ

ابعاد

سانتی متر 20 x 12 x 2

وزن

32 گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت

معرفی آویز چسبی سه شاخه

آویزها از ضروریات هر ساختمانی هستند. ما روزانه وسایل مختلفی را توسط آویزها بر روی دیوار آویزان می کنیم. امری که به مرتب تر شدن فضای زندگی ما کمک شایانی می کند. امروزه طیف وسیعی از انواع مختلف آویزها در طرح، ابعاد و رنگ های مختلف تولید و عرضه می شوند. یکی از آویزهای زیبا و خاص بازار، آویز سه شاخه ونکو با طرح گل و سنگ است. این اویز یکی از آویزهای سری Static-Loc ونکو می باشد. برند آلمانی ونکو برای این نوع آویزهای دیواری خود از تکنولوژی خاصی استفاده کرده است که علاوه بر افزایش مقاومت و تحمل وزن این آویزها، قابلیت جا به جایی نیز در آن ها امکان پذیر شود. آویز گل و سنگ ونکو از یک صفحه مستطیلی شکل تشکیل شده است که بر روی آن سه قلاب آویز شفاف قرار گرفته است.

این صفحه داری آبعاد ۲۰ در ۱۲ سانتی متر است و بر روی آن تصویری از سه گل زرد رنگ که به صورت مجزا روی یک سنگ قرار دارند، نقش بسته است. طرحی زیبا و جذاب که باعث تمایز این آویز سه شاخه خارجی با سایر آویزهای متداول بازار شده است. شفاف بودن سه آویزی که بر روی این صفحه قرار دارند، به نمایان شدن کامل تصویر کمک کرده است. آویز سه شاخه خارجی ونکو کار سه آویز را به صورت یک جا انجام می دهد. این آویز را می توان روی هر سطح صافی مانند کاشی و سرامیک نصب کرد. این آویز به خوبی وزن اجسام مختلف را تحمل کرده و سر نمی خورد. اما در صورت نیاز می توانید آن را جدا و در مکان دیگری نصب کنید. با توجه به فناوری خاص به کار رفته در تولید این آویزها، با جدا کردن آن ها، اثری بر روی سطح باقی نمی ماند. از آویز زیبای گل و سنگ ونکو می توانید هم به عنوان یک وسیله کاربردی و هم یک عضو دکوراتیو در منزل خود استفاده کنید.

محصولات منتخب