گیره آویز پلاستیکی چسبی دیواری مدل paris city آلمانی

ناموجود

برند:

کد کالا:
20196100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک باکیفیت
  • با طرح شهر پاریس
  • ابعاد ۲*۸٫۵*۸٫۵ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز پلاستیکی چسبی دیواری مدل paris city آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 100 گرم
مدل

Paris

ابعاد

8.5x2x8.5 سانتی متر

سایر توضیحات

بصورت چسب دوطرفه برای نصب قابل استفاده در تمام سطوح به سادگی کاغذ روی برچسب را برداشته و نصب می شود

مناسب برای

سرویس بهداشتی ، حمام

وزن

36 گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت

معرفی آویز چسبی Paris city

آویز چسبی Paris محصولی زیبا و محبوب از برند آلمانی ونکو می باشد. آویز خارجی Paris شامل یک صفحه دایره ای شکل و یک قلاب آویز است. روی صفحه پشتی این آویز تصویری از شهر پاریس نقش بسته است. آویز چسبی Paris نمونه ای زیبا از آویزهای تزیینی و دکوراتیو است. آویزی با طرح شهر پاریس که می تواند مانند تابلویی کوچک زیبایی بخش دیوار منزل شما باشد. قلاب آویزی که روی صفحه این آویز قرار دارد، شفاف است. بنابراین مانع از دیده شده طرح زیرین خود نمی شود. آویز خارجی Paris دارای قطر ۸٫۵ سانتی متری می باشد. برای نصب و استفاده از این آویز نیازی به ایجاد روزنه روی دیوار و یا استفاده از هیچ ابزار دیگری نیست. این آویز را می توان روی هر سطح صافی از جمله کاشی، سرامیک یا شیشه نصب کرد. برای استفاده از آن کافیست ابتدا سطح را تمیز کرده و سپس روکش پشتی آویز را جدا کنید.

در مرحله بعد آویز را در مکان مورد نظر قرار دادن و با انگشتان خود کمی روی مناطق مختلف آویز فشار بیاورید. اکنون آویز آماده استفاده می باشد. گرچه این آویز تحمل وزن بالایی دارد و در مکان خود به خوبی ثابت شده است اما می توانید در صورت لزوم آن را جدا و مکانش را تغییر دهید. با این جا به جایی هیچ آسیبی به سطح وارد نشده و اثری از چسب روی سطح قبلی باقی نمی ماند. شیوه خاصی که ونکو در طراحی و اتصال این آویزها به کار گرفته است به صورت اختراع ثبت شده و مختص این شرکت مطرح آلمانی است. از این آویز زیبا و متفاوت می توانید در حمام، سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه منازل خود استفاده کرده و در کنار کارایی از زیبایی بصری آن لذت ببرید.

محصولات منتخب