کیسه ارگانایزر مسافرتی پلاستیکی بزرگ برند ونکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
4256010100

ویژگی های محصول

  • ابعاد: ۶۰*۴۰سانتی متر
  • مدل ( ۲kg ) تا ۲ کیلو گرم ظرفیت دارد
  • داخل هر بسته یک عدد قرار دارد
  • رنگ : مشکی
  • دارای طناب و گیره جهت بستن کیسه
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیسه ارگانایزر مسافرتی پلاستیکی بزرگ برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 60 گرم
مدل

2 KG

ابعاد

60×40 سانتی متر

تعداد

یک عدد

رنگ

مشکی

جنس

پلاستیک

وزن

55 گرم

سایر توضیحات

قابل شستشو در ماشین لباسشویی ساخت شرکت ونکو برند آلمانی

ارگانایزر،کیسه مسافرتی پارچه ایی بزرگ ونکو

ویژگی ها

این کیسه ی مسافرتی به رنگ مشکی تولید گردیده و موجود است. همچنین در ابعاد ۶۰*۴۰ سانتی متر برای اجسام و وسایل بزرگ قابل استفاده است. از این ارگانایزر کیسه ایی می توان برای چمدان های سفر و کشو کمد های خود استفاده کرد. جدا سازی وسایل بزرگ تر با این محصول به راحتی امکان پذیر است. از این ارگانایزر در هر بسته ی آن یک عدد موجود است.

مشخصات

کیسه ی مسافرتی پارچه ای ونکو ضد آب است. ابعاد این محصول ۶۰*۴۰ سانتی متر بوده و تا ۲ کیلو گرم ظرفیت دارد. داخل هر بسته یک عدد کیسه قراردارد و رنگ آن مشکی است.برای بستن کیسه می توان از طناب و گیره ای که برای آن تعبیه شده است، استفاده نمود. از این کیسه می توان به عنوان جا کفشی، جا حوله ای، جا لباس و هر وسیله ی شخصی که مد نظر شماست استفاده کرد.

پارچه ی ضد آب

پارچه ی ضد آب از جمله مواد تولید شده با تکنولوژی جدید است. پارچه های ضد آب در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم هستند. پارچه های ضد آب در انواع و کاربردهای متفاوتی وجود دارند. این نوع از پارچه ها، در اصل همان پارچه های عادی هستند که طی فعالیت های شیمیایی خاصیت ضد آبی را پیدا می کنند. پارچه های ضد آب می توانند طبیعی و یا مصنوعی باشند. مواد به کار برده شده در ترکیبات شیمیایی این پارچه ها بسیار مهم و حائز اهمیت است. پارچه های ضد آب در اصل پوششی برای جلوگیری از ورود رطوبت و آب به لایه های پارچه هستند. از جمله کاربرد های پارچه های ضد آب می توان به استفاده در زمینه های مختلف حمل و نقل، کیف و کفش، صنعتی، ساختمانی و … می توان اشاره کرد. از جمله موارد مصرف این نوع از پارچه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: دوخت چادر و چمدان های مسافرتی، روکش بار، چادر های ترانزیت، دوخت کیف شنا، ساک ورزشی، انواع کف پوش جهت عایق کاری استخر های پیش ساخته و … . از مزایای استفاده از پارچه ی ضد آب می توان به کاهش هزینه های مصرفی، مقاومت بالا و عدم پوسیدگی در برابر عوامل بیرونی، کاهش هزینه های عایق کاری، وزن کمتر و … اشاره کرد پارچه های عایق رطوبتی برای جلوگیری از ورود نم و رطوبت به فضای داخلی سازه ها نیز کاربرد دارند.

طناب و گیره

از مزایای استفاده از طناب و گیره می توان به سرعت العمل در بستن کیسه ها و دوام عمر طناب وگیره اشاره کرد. طناب ها و گیره ها برای آسانی بستن در کیسه ها مدت هاست وارد صنعت دوخت و دوز شده اند و علاوه بر راحتی استفاده باعث افزایش سرعت عمل می گردند.

مرتب سازی

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که امروزه افراد زیادی با آن درگیر هستند، حفظ نظم و مرتب بودن محیط اطرافشان است. به خصوص خانم های خانه دار این مشکل را بیشتر از سایرین حس می کنند. برای مرتب سازی راهکار های زیادی وجود دارد. اما قطعا یکی از پیشنهادهایی که برای حل این مشکل ارائه می شود، مرتب سازی به وسیله تقسیم بندی اشیا است. اشیا را می توان برحسب نوع و یا کاربرد آنها تقسیم بندی کرد. در این صورت در هر زمانی که به وسیله ای خاص نیاز داریم می توانیم به راحتی آن را بیابیم. همچنین پیشنهاد می شود جعبه ها و یا ارگانایزرهایی که برای تقسیم بندی استفاده می کنید، برحسب لوازمی که در داخل آنها وجود دارد، نامگذاری انجام دهید. در این به خاطر سپاری این که چه وسیله ای در کجا قرار دارد بسیار ساده خواهد شد. استفاده از ارگانایزر های ونکو در هر اندازه ای می تواند به شما در این امر کمک کند.

محصولات منتخب