ارگانایزر چرم جیب دار مدل دیواری برند ونکو آلمانی رنگ مشکی

150,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
43

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمانی
  • جنس: چرم مصنوعی
  • ابعاد: 50 در 15 با جیب های 10/5*8/5 با عمق 4 سانتیمتری
  • وزن: 800 گرم
  • قابل استفاده روی دیوار یا داخل کمد دیواری منزل یا محل کار
  • قابلیت استفاده به عنوان وسیله دکوراتیو به واسطه ظاهر بسیار جذاب
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ارگانایزر چرم جیب دار مدل دیواری برند ونکو آلمانی رنگ مشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 800 گرم
مدل

Pocket

سایر توضیحات

دارای سه جیب(سه طبقه) عمق هر جیب: 4 cm ابعاد هر جیب: 8.5*10.5 cm

سایز

15*50 cm

ارگانایزر آویزی ونکو گزینه ای بسیار مناسب جهت مرتب کردن کمد لباسان است. معمولا وسایل خرد و ریز و لباس های کوچک مانند جوراب و لباس زیر و یا وسایلی مانند ناخن گیر و لوازم شخصی و وسایل مشابه در کمد هایمان سردرگم هستند و باعث نامنظمی کمدها و اتاقمان میشوند و در نهایت هر زمان به آن ها احتیاج داریم به راحتی پیدایشان نمیکنیم. ارگانایزرها به شما کمک میکنند این مشکل را حل کنید. ارگنایزر آویزی از جنس چرم مصنوعی با دوخت با کیفیت است. این محصول یک ارگانایزر سه جیب است و ابعاد کلی ارگانایزر ۱۵*۵۰ سانتی متر و ابعاد ۳ جیب ۸.۵*۱۰.۵ با عمق هر جیب ۴ سانتی متر است. طرح پارچه بسیار شیک و جذاب است. در هنگام انتخاب ارگانایزر دقت کنید تنوع جنس و جزئیات دوخت و ساخت باعث تفاوت های قیمت و کارایی میشود.

ویژگی ها

ارگانایزر ها ابعاد مختلف داشته و در جنس های مختلف عرضه می گردنند. مشخصه ی ظاهری این ارگانایزر ظاهر چرمی (چرم مصنوعی) آن است. این ارگانایزر با ابعاد ۵۰*۱۵ cm دارای سه جیب است. سه جیب بودنش به معنای سه طبقه بودن آن است. هر جیب دارای عمق ۴ cm است. ابعاد هر جیب ۱۰٫۵ *۵/۸ cm است.

مشخصات

ارگانایزر آویزی ونکو گزینه ایی بسیار مناسب جهت مرتب کردن کمد لباسان است. معمولا وسایل خرد و ریز و لباس های کوچک مانند جوراب و لباس زیر و یا وسایلی مانند ناخن گیر و لوازم شخصی و وسایل مشابه در کمد هایمان سردرگم هستند. همین امر باعث نامنظمی کمد ها و اتاقمان می شوند و در نهایت هر زمان به آن ها احتیاج داریم به راحتی پیدایشان نمی کنیم.ارگانایزر ها به شما کمک می کنند این مشکل را حل کنید.

ارگانایزر آویزی از جنس چرم مصنوعی با دوخت با کیفیت است. این محصول یک ارگانایزر سه جیب است و ابعاد کلی ارگانایزر ۵۰*۱۵ سانتی متر و ابعاد ۳ جیب ۵/۱۰ * ۵/۸ با عمق هر جیب ۴ سانتی متر است. طرح پارچه بسیار شیک و جذاب است. در هنگام انتخاب ارگانایزر دقت کنید تنوع جنس و جزئیات دوخت و ساخت باعث تفاوت های قیمت و کارایی می شود.

محصولات منتخب