استوپر یا ترمز درب چرمی سفید از برند ونکو آلمان

150,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
4046785280813

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس چرم
  • وزن ۲۹۹ گرم
  • ابعاد ۸۰*۳٫۸*۱۳ سانتی‌متری
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استوپر یا ترمز درب چرمی سفید از برند ونکو آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 700 گرم
مدل

Teppich

ابعاد

80×3.8×13 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

مناسب برای انواع کفپوش ، پارکت ، کاشی و فرش مناسب برای تمام اتاق ها مناسب برای کلیه درب ها به عرض 95 سانتیمتر نصب سریع صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه های گرمایشی

وزن

299 گرم

جنس

چرمی

معرفی استوپر چرم آلمانی

یکی از راه‌های حفظ انرژی گرمایی در خانه‌ها ایزوله کردن فضای داخلی خانه است. استفاده از انواع عایق‌های ساختمانی یکی از این روش‌هاست. یک روش خلاقانه هم استفاده از نگهدارنده‌های دربا طراحی‌های نوآورانه است. «نگهدارنده در ونکو » یک روش جالب برای حفظ انرژی گرمایی یک اتاق یا خانه است. این نگهدارنده برای درهایی با عرض ۹۵ سانتی‌متر بسیار مناسب خواهد بود. با قرار گرفتن این نگهدارنده زیر در از عبور هوای گرم جلوگیری کرده و اتلاف انرژی را به حداقل می‌رساند. همچنین یکی از ویژگی‌های بارز این محصول جنس چرمی آن است. چرم مقاومت بالای داشته و در اصطکاک با سایر سطوح فرسایش کمتری خواهد داشت. از این نگهدارنده‌ی در روی بیشتر سطوح مانند کفپوش، پارکت، کاشی و فرش می‌توان استفاده کرد. با وجود ویژگی‌های بالا نگهدارنده در ونکو می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌ئال برای شما باشد.

۱- ابعاد استوپر چرمی سفید رنگ از برند ونکو ۱۳ در ۸۰ در ۸/۳ سانتی متر می باشد. از این رو این کالای مرغوب از برند ونکو مناسب برای کلیه درب ها با عرض های بالا است. همچنین وزن مناسب نگهدارنده چرمی درب ونکو به رنگ سفید ، تنها ۲۹۹ گرم می باشد.

۲- به علاوه نصب استوپر چرمی به رنگ سفید از برند ونکو به راحتی و به سرعت انجام می گردد. از این رو گزینه مناسبی برای استفاده در تمام اتاق ها از جمله اتاق خواب ، اتاق نشیمن و … است.

۳- صرفه جویی در مصرف انرژی از دیگر مزیت های استفاده از نگهدارنده درب ونکو (استوپر چرمی سفید رنگ) می باشد.

۴- افزون بر این، این محصول با کیفیت از برند ونکو کمک شایانی به کاهش هزینه های گرمایشی خانه می نماید.

۵- همچنین جنس این محصول باکیفیت و کاربردی از برند ونکو چرمی بوده و به رنگ سفید می باشد. چرم مقاومت بالایی داشته و در اصطکاک با سایر سطوح فرسایش کمتری خواهد داشت. می توان با رعایت نکاتی از جمله نظافت روزانه آن از این محصول مراقبت کرد. همچنین از واکس های مخصوص چرم برای جلای آن استفاده کرد. از این رو طول عمر بیشتر ان تضمین خواهد شد.

۶- استوپر چرمی سفید رنگ از برند ونکو از ورود هوای سرد از سایر بخش های خانه به اتاق ممانعت می کند. این امر منجر به کاهش تبادل انرژی میان اتاق و کل خانه می گردد. بنابراین منجر به کاهش شدید انرژی اتلاف شده از زیر درب ها می گردد.

بنابراین انتخاب محصول “نگهدارنده درب (استوپر چرمی سفید رنگ) از برند معتبر ونکو” انتخابی مناسب برای منزل شما می باشد. شما می توانید به سایت معتبر ژرمن کالا مراجعه نمایید و این محصول استاندارد و مرغوب را تهیه نمایید. پیشنهاد می گردد به فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا سری بزنید و از انواع محصولات ونکو موجود در آن بازدید نمایید. گارانتی اصالت، سلامت فیزیکی از مزیت های استفاده از فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا می باشد. همچنین تضمین قیمت و کیفیت کالای عرضه شده در این فروشگاه بسیار مناسب است.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.