بالشتک مخصوص حمام مدل Sealife برند کلین ولکه

320,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
2180722008

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • ابعاد 32.22.2 سانتی‌متری
  • وزن ۱۵۰گرم
  • جنس PVC
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 بررسی مشتری)

برچسب ها

1 دیدگاه برای بالشتک مخصوص حمام مدل Sealife برند کلین ولکه

  1. کیمیا تسلیمی

    برای لبه وان استفاده کردم زیر گردن خوب بود

    • webadmin-site (خریدار محصول)

      از رضایتتون خرسندیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 99 گرم
مدل

sealife

ابعاد

32x22x2 سانتی متر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

ساخت شرکت کلین ولکه آلمان تهیه شده از مواد با کیفیت بالا دارای فنجان های مکش جهت اتصال به سطح مورد نظر مقاوم در برابر لغزش

وزن

150 گرم

جنس

PVC

معرفی بالشتک Sealife

بالشتک حمام مدل Sealife تولید شرکت کلین ولکه و از جنس پلاستیک با کیفیت بالا می باشد همچنین این بالشتک ضد آب بوده و به دلیل جنس پلاستیکی که دارد بهترین انتخاب برای محیط های مرطوب است. بالش وان آلمانی ابعاد مناسبی داشته و برای بسیاری از وان ها قابل استفاده است. مواد به کار رفته در بالشتک حمام در برابر سایش مقاوم بوده و بعد از استفاده سریع خشک می شود. این بالش حمام خارجی طراحی منحصر به فردی دارد در پشت بالش وان آلمانی فنجان های مکشی قرار دارد که به آسانی به وان می چسبد و از لغزش آن جلوگیری می کند.

از مزیت های دیگر بالش وان آلمانی ضد باکتری بودن و شستشوی آسان آن است و به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. هنگام شستشو باید به این نکته توجه داشته باشید که از مواد سفید کننده استفاده نکنید. زیرا این مواد به بافت بالشتک آسیب زده و آن را از بین می برد. وزن سبک بالشتک حمام آلمانی جا به جایی را برای شما آسان می کند. طرح زیبای این بالشتک حمام خارجی با هر دکوراسیونی مطابقت دارد. این محصول از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد. از بالشتک های آلمانی زیبا می توانید در هتل ها و… نیز استفاده کنید.

برند کلین ولکه

این شرکت آلمانی فعالیت خود را از سال ۱۹۶۸ با نام تجاری کلین ولک آغاز کرده و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی می باشد. این شرکت با ایجاد طرح های جدید و نوآوری های محصولات با ترکیب های رنگی فضاهای زندگی متفاوتی ایجاد کرده که فراتر از نیاز حمام و سرویس بهداشتی است. این برند از سال ۲۰۱۰ عضو بین المللی پی او اس اس اچ ال بوده و اکنون در ۹ بخش تجاری فعالیت می کند. پی او اس اس اچ ال از ۱۷۰ شرکت تشکیل شده است. و بیش از ۱۲۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد.

محصولات منتخب