بالش طبی مدل AquaLite

ناموجود

برند:

کد کالا:
116944322

ویژگی های محصول

  • جنس: لاتکس 100% طبیعی با رویه پنبه ضد حساسیت
  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • ابعاد: 40 در 69 سانتیمتر
  • ارتفاع: 9.5 سانتیمتر
  • قابلیت شستشو تا دمای 40 درجه سانتی‌گراد
  • دارای گارانتی اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بالش طبی مدل AquaLite”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 1000 گرم
مدل

AquaLite PILLOW

ابعاد

9.5x69x40 سانتی متر

وزن

500 گرم

معرفی بالش طبی دانلوپیلو مدل AquaLite

این بالش طبی با طراحی ارگونومیک ساخت شرکت دانلوپیلو، یک برند آلمانی معروف و معتبر در زمینه تولید کالای خواب می باشد. این بالشت سر و گردن شما را در یک راستا قرار می دهد و از فشار به ستون فقرات گردن شما جلوگیری می کند. بالش طبی و ارگونومیک دانلوپیلو علاوه بر کاهش فشار و درد در ناحیه سر و گردن، عملکرد ضد آرتروز دارد و به شما کمک می کند تا خوابی آرام و راحت داشته باشید.

بالش خارجی دانلوپیلو دارای منافذ ریز است که جهت گردش هوا و کاهش تعریق درنظرگرفته شده است و از بو گرفتن آن جلوگیری می کند. لاتکس طبیعی از عصاره درخت کائوچو به دست می آید و کاملا با محیط زیست سازگار است. جنس رویه بالش از پنبه بوده وبسیار نرم و راحت است در مورد شستشوی این بالشت آلمانی زیبا جای نگرانی وجود ندارد زیرا رویه بالش آلمانی به وسیله زیپی که در کنار آن طراحی شده جدا می شود و قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی است. برای اینکه خوابی آرام داشته باشیم داشتن بالش مناسب و طبی ضروری است که علاوه بر آرامش در هنگام خواب، از گردن درد و بی خوابی جلوگیری می کند. استفاده از بالش طبی آلمانی برای تمام سنین مناسب است.

محصولات منتخب