بالش طبی دانلوپیلو مدل PIRELLI

ناموجود

برند:

کد کالا:
3100098

ویژگی های محصول

  • جنس: لاتکس 100% طبیعی با رویه پلی استر ضد حساسیت
  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • ابعاد: 35 در 67 سانتیمتر
  • ارتفاع: 7.2 سانتیمتر
  • قابلیت شستشو تا دمای 60 درجه سانتی‌گراد
  • دارای گارانتی اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بالش طبی دانلوپیلو مدل PIRELLI”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

PIRELLI

ابعاد

35 × 67 × 7.2 سانتیمتر

پر شده با

56.5 درصد پلی استر، 43 درصد لایوسل و 0.5 درصد الاستین

جنس رویه

پنبه طبیعی

سایر توضیحات

فوم نرم، متناسب با ستون فقرات گردن است مناسب برای قسمت پشت سر دارای قابلیت گردش هوا قابل جابجایی آسان طراحی ارگونومیک ساخت آلمان

قابلیت شستشو

قابل شستشو در دمای 60 درجه سانتی‌گراد

وزن

900 گرم

معرفی بالش طبی دانلوپیلو PIRELLI

بالش طبی دانلوپیلو از فوم فرآوری شده از لاتکس طبیعی ساخته شده و با محیط زیست سازگار است. لاتکس به کار رفته در این بالش نرم بوده و مانع فشار به ستون فقرات گردن شما می شود و به علت طراحی ارگونومیکی که دارد از گردن شما به طور کامل محافظت می کند. همچنین سر را در هنگام خواب ثابت قرار داده و نمی لغزد، به همین دلیل این بالشت برای قسمت پشت سر و گردن شما مناسب است. لاتکس بالش آلمانی مدل PIRELLI با توجه به منافذی که بر روی خود دارد، به گردش مناسب جریان هوا و تنفس بهتر بالش کمک می کند و بهترین بالش برای افزادی است که دچار گردن درد های مزمن هستند.

از مزیت های مهم بالشت خارجی طبی بودن آن است، همچنین انعطاف پذیری بالای این بالش از ایجاد درد در ناحیه گردن و شانه های شما جلوگیری می کند. استفاده از بالش آلمانی برای افراد مسن بسیار مناسب می باشد. روکش بالش طبی آلمانی از جنس پنبه طبیعی و زیپ دار است که در صورت نیاز می توانید آن را با دست یا ماشین لباسشویی شست و شو دهید. همچنین قابل شستشو تا دمای ۶۰ درجه سانتیگراد است. این بالش از عصاره درخت کائوچو تهیه شده، که کاملا ارگانیک است. بالشت طبی دانلوپیلو وزن مناسبی داشته و چرخش و جا به جایی آن روی تخت خواب آسان است.

محصولات منتخب