برس توالت شوی سرامیکی مدل Dark Blue طرح گرد

474,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
789856

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس سرامیک
  • وزن 605 گرم
  • ابعاد 39*8*13 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس توالت شوی سرامیکی مدل Dark Blue طرح گرد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 605 گرم
مدل

Dark Blue

ابعاد

13x8x39 سانتی متر

رنگ

آبی نفتی

سایر توضیحات

پایه دارد دسته دارد ساخت شرکت کلین ولکه آلمان مناسب برای تمیز کردن دستشویی

وزن

605 گرم

جنس

سرامیک

معرفی برس توالت شوی Dark Blue

برس توالت Dark Blue از جنس سرامیک با کیفیت بالا ساخته شده است. سر فرچه توالت نرم و انعطاف پذیر می باشد و شستشو آن بسیار آسان است و به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. در صورت لزوم می توانید سر برس توالت شوی را جدا کرده و تعویض کنید. جنس الیاف برس توالت از کیفیت بالا برخوردار می باشد و هرگز بو نمی گیرد و با گذشته زمان تغییر شکل نمی دهد. نرم بودن فرچه توالت مانع از خراشیدن سطح سرویس بهداشتی شما می شود. سر برس توالت آلمانی به اندازه کافی کوچک بوده تا به راحتی داخل گره ها و جداره ها سرویس بهداشتی قرار بگیرد و به صورت عمیق فضای سرویس بهداشتی شما را تمیز کند.

فرچه توالت Dark Blue ابعاد مناسبی داشته و فضای کمی برای نگهداری احتیاج دارد. رنگ و طراحی منحصر به فرد فرچه توالت با هر دکوراسیونی مطابقت دارد و جلوه خاصی به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد. الیاف سر برس دستشویی آلمانی مقاوم و با استحکام بوده و به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی های سطح سرویس بهداشتی را کاملاً تمیز کنید. برای جلوگیری از کثیف شدن سطح سرویس بهداشتی برس توالت شوی را حتما پس از هر بار استفاده در نگهدارنده برس قرار دهید. سر باز نگهدارنده برس باعث خشک شدن سریع تر فرچه توالت می شود.دسته برس توالت ضد زنگ و از جنس استیل محکم و بادوام ساخته شده است. طراحی دسته فرچه توالت آلمانی به صورت ارگونومیک بوده تا دستان شما هنگام تمیز کردن خسته نشود. برس توالت آلمانی ماندگاری بالایی دارد می توانید سال ها از این محصول با کیفیت استفاده کنید.

محصولات منتخب