جا صابونی پلاستیکی مدل Element برند کلین ولکه به رنگ آبی

154,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
700853

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • طول: 13 سانتی‌متر
  • رنگ: آبی
  • وزن: 30 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی مدل Element برند کلین ولکه به رنگ آبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Element Blue

ابعاد

13×9.5×2 سانتی متر

رنگ

آبی

سایر توضیحات

قابلیت اتصال به دیوار ندارد قابلیت شستشو دارد

وزن

30 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جاصابونی پلاستیکی Element Blue

ست سرویس بهداشتی از وسایل ضروری و کاربردی برای هر خانه‌ای است. که علاوه بر حفظ بهداشت به نظم دادن سرویس بهداشتی کمک می کند. جا صابونی یکی از اقلام ست سرویس بهداشتی می باشد که برای نگهداری صابون استفاده می شود و مانع از کثیف شدن صابون در محیط مرطوب سرویس بهداشتی خواهد شد. جاصابونی در طرح و رنگ های متنوع ای در بازار موجود می باشد. جاصابونی مدل Element Blue علاوه بر طرح و رنگ متنوع، کیفیت بالایی نیز دارد. این جا صابونی ساخت شرکت کلین ولکه آلمان است.

کلین ولکه یکی از شرکت های خوشنام و معروف در زمینه تولید محصولات حمام و سرویس بهداشتی می باشد این شرکت در ساخت محصولات خود از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند. مواد به کار رفته در تولید جا صابونی خارجی از مرغوب ترین مواد اولیه می باشد که کاملا با محیط زیست سازگار است و به بدن انسان آسیب نمی رساند.

این جاصابونی اندازه و وزن مناسبی داشته و بهترین انتخاب برای خانه های کوچک است. مدل جاصابونی آلمانی رومیزی بوده نیاز به نصب و یا ابزار خاصی ندارد. طراحی منحصر به فرد جا صابونی آلمانی با هر دکوراسیونی مطابقت داشته و فضای سرویس بهداشتی شما را زیبا تر می کند. یکی از مزیت های جاصابونی لبه های بلند اطراف آن است که مانع افتادن و لیز خوردن صابون بعد از هر بار استفاده می باشد. همچنین سر باز جا صابونی آلمانی باعث خشک شدن صابون بعد از استفاده شده و مانع تجمع آب درون آن می شود. از این جا صابونی می توانید در هتل ها، آپارتمان ها، رستوران ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب